آرایشی بهداشتی

خرید ادکلن اصل

خرید ادکلن اصل 1

خرید ادکلن اصل و تفاوت آن با فیک

در ابتدا باید بگویم وقتی درباره خرید ادکلن اصل حرف می زنیم منظورمان چیست؟ ادکلن اصل به ادکلنی گفته می‌شود که با نام مشخص و فرمولاسیون معلوم و مختص به خود، در یک شرکت که نام تجاری و دارای مدارک استاندارد در تولید لوازم آرایشی و عطر و ادکلن است، تولید می‌شود. این عطر پیش از این توسط عطار دیگری ساخته نشده و یا از نام عطر دیگری استفاده نکرده است.

ادکلن اصل دارای بچ کد است. بچ کد یک کد شناسایی برای عطر و ادکلن و بقیه محصولات آرایشی و بهداشتی است که از آن اطلاعات محصول مانند شرکت سازنده و تاریخ تولید مشخص می‌شود. مثلا ادکلن بلک افغان از برند ناسوماتو(Nasomatto)، توسط الساندرو گوالتیری ساخته شده است. نتهای این ادکلن آروماتیک و چوبی هستند، روند تولیدش مشخص است، ساختار ظاهری مرتب و باکیفیتی دارد تا جایی که درپوش آن از چوب طبیعی سوخته شده تولید شده است همچنین دارای بچ کد یا همان بار کد شناسایی محصول است. بنابرین ادکلن اصل بلک افغان همین مورد است و سایر مدلهای مشابهی که از روی این ادکلن ساخته می‌شوند یا شرکتی هستند و یا فیک. تفاوت ادکلن اصل و شرکتی و همچنین تفاوت ادکلن اصل و فیک را پیش از این در دو مقاله مجزا بررسی کرده‌ایم.

 

 

خرید ادکلن اصل بلک افغان

 

 

 

با توجه به آنچه گفته شد ادکلنهایی که در شرکتهای ایرانی و یا عربی و ترکیه ساخته می‌شوند، چنانچه از فرمولاسیون و نام مختص به خود استفاده کنند و نسخه بردار ادکلنهای دیگر نباشند، ادکلن اصل محسوب می‌شوند. اما اغلب ما وقتی از خرید ادکلن اصل حرف می‌زنیم منظور ادکلنی است که از روی آن نسخه برداری یا تقلب صورت گرفته است و ما در پی شناساندن ورژن اصل و اورجینال آن هستیم یعنی کلمه اصل در مقابل کلمه فیک قرار می‌گیرد.

 

خرید ادکلن اصل، مزایا و معایب

آیا خرید ادکلن اصل با قیمت مناسب هم امکان پذیر است؟ یا همه ادکلن های اصل قیمت بالایی دارند؟

قصد شما از خرید ادکلن اصل چیست؟ ماندگاری؟ پخش بو؟ کیفیت رایحه یا اعتبار برند؟

چرا خرید ادکلن اصل را به خرید ادکلنهای شرکتی و فیک ترجیح می‌دهید؟

واقعیت این است که هر فرد با توجه به مقتضیات زندگی و ویژگی های روحی و شخصیتی خود دست به انتخاب می‌زند. این انتخاب ممکن است بسیار ساده و دم دستی باشد مثل خرید میوه و سبزیجات یا یک انتخاب مهم باشد مثل رفتن به یک مهمانی خاص یا پوشیدن لباسی مناسب برای یک مراسم و یا انتخاب یک عطر جذاب در اولین دیدارها…انتخابهایی که می‌توانند در روند زندگی افراد تاثیر بگذارند.

شما پس از خرید ادکلن اصل بسیار خوشبو و تا حدودی گرم به یک مهمانی دوستانه یا خانوادگی دعوت می‌شوید، خب! بعد از پوشیدن لباس مرتب و شیک آیا نوبت یک ادکلن باکلاس نیست تا جذابیت شما کامل شود؟

یا فرض کنید یک خانم جوان هستید که به تازگی در شرکتی استخدام شده‌اید و قرار است در جلسه‌ای کاری حضور داشته باشید! خب طبیعی است که استرس داشته و قدری هم هیجان زده باشید! استفاده از یک ادکلن‌ زنانه خنک و عطر خنک مردانه با رایحه گلی با اندک تلخی مثل بوی خوش قهوه، هم شما را سرحال می‌آورد و هم استرس را از شما دور می‌کند. به همین سادگی با خرید ادکلن اصل که رایحه‌ای طبیعی دارد، هم خوشبو خواهید شد هم شخصیتی محکم و مسلط به امور از خود نشان خواهید داد.

 

خرید ادکلن اصل زنانه

 

مزایای ادکلن اورجینال

قصد هر کس از خرید ادکلن اصل می‌تواند متفاوت از دیگران باشد. اما چند دلیل عمده تقریبا بین تمام مصرف کنندگان ادکلن اورجینال مشترک است. مخصوصا بین کسانی که سالهای طولانی است که ادکلن اورجینال مصرف می‌کنند. اینان تقریبا ویژگی‌های این ادکلنها را می‌شناسند و به راحتی با بو کردن می‌توانند اصل ادکلنی را که همیشه استفاده کرده‌اند تشخص دهند. مهمترین چیزی که ما از ادکلن اورجینال انتظار داریم، پخش بوی مناسب، ماندگاری طولانی مدت و همچنین رایحه خوشایند.

پخش بوی ادکلن اصل

اگر فکر می‌کنید با خرید ادکلن اصل با یک بار اسپری تمام دنیا از بوی عطر شما مست می‌شوند، سخت در اشتباهید عزیزم!

عطر اصل با توجه به اینکه دارای چه غلظتی است و به اصطلاح رایج عطرسازان با نام ادوپرفیوم است یا ادوتویلت، پخش بوی متفاوتی دارند. همه ما می دانیم که غلظت ادوپرفیوم از ادوتویلت و از ادکلن بیشتر از پس قطعا بوی موثرتری دارد. اما میزان پخش بو فقط به این عامل بستگی ندارد و طبع عطر شما که خنک یا گرم است نیز در پخش آن بی تاثیر نیست. عطر خنک سبک تر و ملکولهای فرارتری دارد پش در ابتدای کار پخش بوی بهتری به نسبت عطر گرم دارد. در عوض عطر گرم مخصوصا اگر تلخ باشد در دراز مدت پخش بهتری خواهد داشت.

 

 

خرید ادکلن اصل با پخش بوی عالی

 
 
ماندگاری عطر اصل

همانطور که در پخش بو گفتیم ماندگاری عطرها هم به غلظت و طبع عطر بستگی دارد با این تفاوت که این بار عطر گرم از ماندگاری بیشتری برخوردار است. اما شرایط محیطی مثل آب و هوا و نوع و میزان استفاده از عطر هم بر ماندگاری آن موثر است. اسپری عطر مستقیما روی پوست و در محل نبض باعث می شود هم عطر رایحه اصلی خود را نشان دهد و هم پخش بو و ماندگاری بهتری داشته باشد.

نوع رایحه عطر اصل

از قدیم گفته اند “هر چه قدر پول بدهی آش می‌خوری‌” در دنیای عطرها هم هر چقدر عطار مهارت بیشتری داشته باشد و ترکیب مواد اولیه عطرها با دقت و تناسب بیشتری انجام دهد، نتیجه حاصل از آن رایحه ای دلنشینتر است و البته معمولا گرانتر!

اغلب برندهای معتبر دنیا از عطاران سرشناس استفاده می‌کنند و همیشه به دنبال کشف روایح ناشناخته هستند، همین نوآوری‌ها نیازمند تلاش و هزینه‌های مضاعف است و شاید به این دلیل باشد که عطرهای این برندها گاه قیمتی نجومی پیدا می‌کنند. گرچه ادکلنهای گران قیمت، تمام ساختار خود را بروز نمی‌دهند و فقط بخشی از ترکیباتشان را در رسانه‌ها یا کاتالوگ محصول ارائه می‌دهند اما یک نکته در این فرموملاسیون همیشه رعایت می شود: تناسب

تناسب در عطر اصل

حفظ تعادل و تناسب در هر چیزی مطلوب و محبوب است تا جایی که بسیار از هنرشناسان “زیبایی” را وجود تناسب در اجزاء یک کل می‌دانند. در هنر عطرسازی نیز روال همین است به ویژه در عطر اصل که نهایت دقت در ساختنش صورت می‌گیرد. شما هنگام خرید ادکلن اصل آن را می‌بویید، معمولا هیچکدام از نتهای آن بر دیگری برتری ندارد و آنچه دریافت می‌کند رایحه‌ای نزدیک اما متفاوت با نتهاست. مثلا در میدنایت رز با اینکه انتظار می رود رایحه گل رز بر دیگر نتها غلبه داشته باشد اما در نهایت آنچه به مشام شما می‌رسد ترکیبی متناسب از این رایحه با سایر نتهاست.

 

 خرید ادکلن اصل رزمیدنایت

 

معایب خرید ادکلن اصل

شاید تنها عیبی که می‌توان از ادکلنهای اصل خصوصا در برندهای معتبر گرفت، قیمت بالا به نسبت پول رایج ما باشد. قیمت این ادکلنها معمولا با دلار ارزیابی می‌شوند و در نتیجه اختلاف پول رایج ما با دلار بر قیمت نهایی اثر می‌گذارد. البته همه‌ی ادکلنهای اورجینال میلیونی نیستند و برندهایی مثل آزارو  یا دیویدوف ادکلنهای اقتصادی مناسبی نیز تولید می‌کنند که هم اصل هستند و هم قیمت چندان بالایی ندارند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *