خدمات پس از فروش در هاکان مد

اصل مشتری مداری ما را بر آن داشته تا پس از خرید هم همراه مشتری خود باشیم تا او با آرامش و رضایت خرید کند. خرید آنلاین زمانی لذتبخش است که مطمئن باشید در صورت بروز مشکل یا عدم انطباق کالای دریافتی با سفارش مورد نظر خود، به راحتی و آسانی می‌توانید کالا را مرجوع کنید. ما در هاکان مد یک گام از این نیز جلوتر رفته‌ایم یعنی شما پس از دریافت کالا بدون هیچ دلیلی هم می‌توانید آن را پس بفرستید. توضیحات مربوط به این ویژگی را در ذیل این مطلب بخوانید. 

خدمات پس از فروش در هاکان مد

مرجوع کردن کالا

خدمات پس از فروش در هاکان مد1

خدمات پس از فروش در هاکان مد به منظور ایجاد و تداوم آرامش در هنگام خرید تنظیم شده است. امکان باز گرداندن کالا تا 7 روز از زمان تحویل گرفتن کالا، اولین پله برای ایجاد امنیت خرید است. شما می‌توانید پس از دریافت محصول، کالای خود را دیده و چک کنید و در صورتی که مطابق خواست شما نباشد، آن را مرجوع کنید. بدیهی است که کالای مرجوعی باید کاملا سالم بدون باز شدن پلمپ باشد، مگر اینکه مشتری اذعان کند کالا هنگام دریافت دچار ایراد بوده که این مسئله بررسی خواهد شد و در صورت اثبات، تمام وجه مسترد خواهد شد.

برخی کالاها شرایط مرجوعی ویژه‌ای دارند مثلا ادکلن کاملا باید پلمپ باشد و کاور پلاستیکی آن نباید باز شده باشد. در صورتی که با بوی ادکلن آشنایی ندارید می‌توانید هنگام سفارش از کارشناس مربوط به بخش فروش بخواهید تستر ادکلن را به همراه محصول بفرستد.

همچنین کاور پلاستیکی ساعت نیز نباید برداشته شده باشد.

لطفا پیش از برگرداندن کالا به نکات زیر توجه کنید.

  •  بدون هماهنگی با پشتیبان هاکان مد از عودت کالا جدا خودداری فرمایید.
  • همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه با جعبه محصول و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
  • جدا شدن لیبل محصول نشان دهنده استفاده از آن محصول است.

مشاوره

یکی دیگر از خدمات پس از فروش هاکان مد، مشاوره استفاده از محصول است. چنانچه پس از دریافت کالا درباره نحوه استفاده یا نوع گارانتی آن و یا شیوه نگهداری از محصول سوالی داشته باشید و یا کالای خریداری شده نیاز به توضیحات اضافه‌ای داشته باشد، با شماره‌های زیر تماس بگیرید و با کارشناس مربوطه صحبت کنید:

06142261803

09906879314

هدف ما ایجاد یک فضای امن برای خرید و پس از آن است پس بهترین خدمات پس از فروش را از هاکان مد بخواهید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

خدمات پس از فروش در هاکان مد2