هدیه و کادو

خرید عمده ماگ

خرید عمده ماگ

خرید عمده ماگ از واردکننده مستقیم

امروزه دنیای تجارت پیچیده و گسترده شده است. خرید عمده ماگ از شرکتی که خود واردکننده مستقیم ماگ از کشور چین و سایر کشورهای آسیای شرقی است به شما این امکان را می دهد تا بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در دسترس داشته باشید. اگر فروشنده لوازم آشپزخانه هستید و یا کافه و رستوران دارید و مایلید خرید عمده ماگ را یکجا انجام دهید می توانید به راحتی از هر مدل که دوست داشته باشید و به هر تعداد که مایل باشید به هاکان مد سفارش بدهید و حتی پایینتر از قیمت سایت خرید کنید.

هاکان مد پس از سالها کار فروش مجازی و حضوری به صورت عمده و تک فروشی ماگ، امروزه خود از واردکنندگان اصلی ماگ در کشور است و به همین دلیل هم کیفیت جنس خود را تضمین می کند و هم قیمت را منصفانه در نظر گرفته است تا مشتری از خرید خود راضی باشد.

 

 

 

 

 

تنوع رنگ و طرح

افتخار هاکان مد این است که شما می توانید خرید عمده ماگ را با خیال آسوده انجام دهید چرا که انوع طرحهای ماگ فانتزی، ماگ عروسکی، یونیکورنی، ماگ مخصوص ماگ نوجوان و تینیجری و همچنین مدلهای ماگ مناسب ماگ بزرگسال را در مجموعه خود دارد. در سایزهای مختلف و با رنگ بندی گسترده و کامل.

انواع ماگ سرامیکی بدون در و ماگ در دار سرامیکی، چوبی و فلاسکی در هاکان مد موجود است. ماگهای فلاسکی دارای درپوش دو جداره از جنس پلاستیک فشرده هستند که به صورت پیچی بسته می شود و نوشیدنی از آن خارج نمی شود و همچنین به راحتی می توانی آن را با خود از منزل خارج کنید بدون آنکه نگران ریختن یا سوختن باشید. این درپوشها حرارت مایع درون ماگ را تا زمان طولانی تری در خود نگه می دارد.

 

خرید عمده ماگ دیزنی

 

ویژگی های نظافتی

این ماگها تماما قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستید. پس با خیال راحت در آنها چای و قهوه بنوشید و نگران لکه شدن نباشید. بعضی مدلهای آن که ویژه کودکان هستند دارای درپوش سیلیکونی و نی برای نوشیدن شیر و آبمیوه و سایر مایعات خنک هستند. پس کودکان هم از این خرید عمده ماگ سهمی دارند.

 

 

خرید عمده ماگ استارباکس

راهنمای خرید عمده ماگ

در شرایط کنونی و با وجود مشکلات عدیده ای که در زمینه واردات و صادرات وجود دارد، خرید راحت و بی دردسر از فروشگاهی معتبر، بهترین و راحتترین گزینه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آخرین لیست قیمت عمده محصولا با شماره 09906879314  در واتساپ پیام دهید و از کارشناس بخش فروش عمده راهنمایی بخواهید.

 

 

خرید عمده ماگ فضایی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *