آرایشی بهداشتی

بهترین عطرهای قدیمی مردانه

lazy

حتما شما هم در خانواده پدربزرگ یا عموجانی دارید که هنوز هم از ادکلن‌ها و افترشیوهای قدیمی خود یاد می‌کنند و هنوز هم حافظه‌اش سرشار از بوهای خوش گذشته است. این افراد اگر همچنان اهل شیک‌پوشی باشند اغلب به ادکلن‌های غیراصل رضایت نمی‌دهند؛ چرا که ذائقه‌ی بویایی آنها به ادکلن اورجینال و کیفیت بالای آن عادت کرده است، پس هر ادکلنی نمی‌تواند برای آنها خوشبو محسوب شود. اگر قصد خرید ادکلن نوستالژیک به عنوان هدیه روز پدر و یا سالگرد تولد برای این افراد را دارد حتما سری به ادکلن‌های مردانه اورجینال و قدیمی بزنید.

عطرهای نوستالژی مردانه
عطرهای نوستالژی مردانه

ویژگی‌های یک عطر نوستالژی مردانه

عطرهای قدیمی فقط به علت اینکه در سال‌های دور تولید شده‌اند به این عنوان نامیده نمی‌شوند، بلکه چند ویژگی در تمام این عطرها مشترک است. آنها از سبک بویایی کلاسیک پیروی می‌کنند، نت‌هایی سرراست و بدون پیچیدگی‌های دنیای مدرن. علاوه بر آن، قدمت این ادکلن‌ها یا پرفروش بودن در یک مقطع زمانی ملاک نیست، عطر نوستالژی باید در طول زمان خودش را حفظ کرده و مدام بازتولید شده باشد. عطری که رایحه‌اش هم برای پدربزرگ جذاب است و هم برای پدر و نوه، یعنی سه نسل را راضی نگه داشته است. طراحی بطری این عطرها معمولا ثابت است و از نظر بصری هم ما را به یاد عطرهای قدیمی می‌اندازد. بنابر این یک عطر نوستالژی چند ویژگی مهم دارد:

سبک رایحهرده سنیطراحی بطریسال تولید
کلاسیکتمام سنینثابتقبل از 2000

معرفی 10 رایحه برتر از عطرهای نوستالژی مردانه

یکی از ترفندهای خانم‌های میانسال برای زنده کردن دوباره عشق و شورجوانی در زندگی، خرید و هدیه دادن ادکلن مراسم عروسی‌شان به همسرشان است. با این کار، عشق خود را تمدید می‌کنند و خاطرات گذشته را به او یادآوری می‌کنند.

1. عطر ادکلن نوستالژی بروت کلاسیک

ادکلن BRUT For MEN رایحه‌ای خاص، جذاب و باطراوت دارد که با نت‌های اولیه لیمو، رازیانه، ریحان، ترنج، اسطوخدوس و نت میانی انبه هندی، گل شمعدانی، یاسمن، ایلانگ ایلانگ و نت پایانی گلسنگ، نعناع هندی، دانه تونکا، وانیل، خس‌خس و شاهدانه ایجاد شده است. این عطر خنک مردانه یکی از قدیمی‌ترین طراحی‌های بطری را دارد که پس از سال‌ها هنوز هم شکل خود را حفظ کرده است.

عطر ادکلن نوستالژی بروت کلاسیک حجم ۱۰۰ میل
عطر ادکلن نوستالژی بروت کلاسیک حجم ۱۰۰ میل

2. ادکلن مردانه بوگارت وان من شو

 اگر علاقه‌مند به رایحه‌ی گرم و تلخ و تند و خاطره‌انگیز هستید، ادکلن اورجینال جکس بوگارت مردانه وان من شو شما را مجذوب خود خواهد کرد. Jacques Bogart One Man Show عطری است چایپر شرقی برای آقایان. این عطر تلخ مردانه، در سال ۱۹۸۰ توسط راجر پلگرینو تولید و عرضه شد. سایر نت‌های عطر وان من شو برند جکس بوگارت عبارت‌اند از:

  • نت های ابتدایی: ریحان، ترنج، درمنه، زیره، گالبانوم و چوب رز برزیلی
  • نت های میانی: سوزن درخت کاج، میخک، جوز هندی، نعناع هندی، ادویه جات ترشی جات، خس خس، گل شمعدانی، لبدانوم، رز و یاس
  • نت های پایه: خزه بلوط، چرم، سدر، استایراکس، چوب صندل، کرچک، دانه تونکا، عنبر، نارگیل و وانیل
ادکلن مردانه بوگارت وان من شو ۱۰۰ میل
ادکلن مردانه بوگارت وان من شو ۱۰۰ میل

3. ادکلن لومانی بست

best by lomani عطری است شرقی فوژه برای آقایان. این عطر تند مردانه رایحه جذاب و مردانه و با اصالتی دارد و بوی گرم و تلخ آن، حسی از شهامت و انرژی را به شما منتقل می‌کند. این رایحه مورد علاقه‌ی افراد مرموز، دست‌نیافتنی و خون‌گرم است. سایر نت‌های عطر بست برند لومانی عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: ترنج و لیمو
  • نت‌های میانی : اسطوخودوس، میخک، دارچین، گل شمعدانی و لبدانوم
  • نت های پایه: خزه، مشک، سدر، نعناع هندی و چوب صندل
ادکلن لومانی بست ۱۰۰ میل
ادکلن لومانی بست ۱۰۰ میل

4. عطر ادکلن رصاصی بلو فور من

برای متولدین دهه 50 و 60 شمسی این عطر بسیار خاطره‌انگیز است. عطری آروماتیک ادویه‌ای که خنکی دل‌چسب آن، روزهای گرم سال را تحمل‌پذیر می‌کند. این رایحه مورد علاقه‌ی افراد شوخ‌طبع، اجتماعی و مهربان است. ادکلن بلو فور من مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی خود، توانسته طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان پیدا کند. سایر نت‌های عطر بلو برند رصاصی عبارت‌اند از:

  • رایحه اولیه : نعناع و پرتقال ماندارین
  • رایحه میانی :  فلفل، رز، یاس، شمعدانی و گشنیز
  • رایحه پایه :  نت‌های چوبی و عنبر
عطر ادکلن رصاصی بلو فور من
عطر ادکلن رصاصی بلو فور من

5. ادکلن سانتیاگو Santiago for men

عطرهای نوستالژی علاوه بر بوی خوش، حس خوب و خوشایندی ایجاد می‌کنند؛ پس اگر علاقه‌مند به رایحه‌ی خنک، شیرین و خاطره‌انگیز هستید، ادکلن مردانه سانتیاگو شما را مجذوب خود خواهد کرد. این عطر شیرین مردانه با اندکی تلخی و تندی خود تعادلی مطلوب ایجاد کرده است. شیشه‌ی عطر سانتیاگو، مستطیلی باریک بوده و مشکی رنگ است. نام ادکلن، روی بدنه‌ی شیشه به صورت عمودی و با رنگ آبی نوشته شده است. درپوش این ادکلن مربع مشکی رنگ و گوشه‌دار است که به زیبایی روی این شیشه سوار شده است. این ادکلن در یک جعبه محکم و مقاوم قرار دارد. این جعبه مستطیلی شکل و مشکی بوده که نام ادکلن در یک کادر مربعی آبی رنگ با یک فونت خاص دیده می‌شود همچنین اطلاعات ادکلن نیز روی آن درج شده‌اند.

ادکلن سانتیاگو ۱۰۰ میل
ادکلن سانتیاگو ۱۰۰ میل

6. ادکلن رمی لاتور سیگار Remy Latour Cigar

Remy Latour Cigar عطری است میوه‌ای آروماتیک برای آقایان. این عطر گرم مردانه به دلیل نت‌ تنباکوی به کار رفته در آن، که هدف آن تکرار رایحه یک سیگار است مورد توجه قرار گرفت. این رایحه مورد علاقه‌ی افراد مهربان، خوش صحبت و آرام است. سایر نت‌های عطر سیگار برند رمی لاتور عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: آلو، آناناس، ترنج، گلابی و لیمو آمالفی
  • نت‌های میانی : برگ بو، گل همیشه بهار، شمعدانی و یاس
  • نت های پایه: تنباکو، نعناع هندی، چوب صندل، سدر ویرجینیا و مشک
ادکلن رمی لاتور سیگار ۱۰۰ میل همراه جعبه
ادکلن رمی لاتور سیگار ۱۰۰ میل

7. ادکلن اورجینال مردانه لومانی کد Lomani code

Lomani code عطری است آروماتیک فوژه برای آقایان. عطر ترش مردانه برای استفاده‌ روزانه افراد شیک‌پوش بسیار برازنده است. این عطرها نشانگر شور و هیجان جوانی صاحب‌شان هستند. سایر نت‌های عطر کد برند لومانی عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: شکوفه پرتقال، گریپ فروت و ترنج
  • نت‌های میانی : آلو، اسطوخودوس، شمعدانی و جوز هندی
  • نت های پایه: دانه تونکا، چوب ساج، عنبر، عود و مشک
ادکلن اورجینال مردانه لومانی کد ۱۰۰ میل
ادکلن اورجینال مردانه لومانی کد ۱۰۰ میل

8. ادکلن مردانه پور بلک Pure Black

 Pure Black عطری شیرین و مردانه برای افراد شیک‌پوش و باکلاس است.عطری چوبی با رایحه‌های سبز برای استفاده‌ روزانه. این عطری نوستالژی نشانگر شور و هیجان جوانی صاحب‌شان هستند. سایر نت‌های عطر پور بلک برند کریشن لامیس عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: ریحان، رزماری، نعناع سبز، گیلاس، اسطوخودوس، لیمو
  • نت‌های میانی : گلپر، چوب گرم، گشنیز، عرعر
  • نت های پایه: نعناع هندی، خزه بلوط، چوب سدر، سوزن کاج، بلسان
ادکلن مردانه پور بلک ۱۰۰ میل
ادکلن مردانه پور بلک ۱۰۰ میل

9. ادکلن مردانه رمی مارکویس 60 میل (مارکوییز نقره ای)

Remy Marquis عطری است تند و آروماتیک برای آقایان. این عطر تلخ مردانه در سال ۲۰۰۰ و به سبک عطرهای قدیمی‌ ساخته شده است. یک ماجراجویی و آزمایش، یک عطر به نام Remy Marquis Remy Men را برای صاحب آن به همراه آورد. این رایحه مورد علاقه‌ی افراد مرموز، قوی و آرام است. سایر نت‌های عطر رمی برند رمی مارکویس عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: گریپ فروت، لیمو، ترنج و نعناع
  • نت‌های میانی : شمعدانی ، دارچین ، جوز
  • نت های پایه: مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید
ادکلن مردانه رمی مارکویس 60 میل
ادکلن مردانه رمی مارکویس 60 میل

10. ادکلن لایولی مردانه آبی

 اگر اهل ورزش و فعالیت بدنی هستید یا شغل پرتحرکی دارید، Paris Parfums Lively به کارتان می‌آید. این رایحه مورد علاقه‌ی افراد شوخ‌طبع، اجتماعی و مهربان است. عطری چوبی, دریایی و ادویه‌ای که نشاط و سرزندگی را در زندگی جاری می‌کند. سایر نت‌های عطر لیولی آبی برند پاریس عبارت‌اند از:

  • نت‌های ابتدایی: پرتقال، برگاموت
  • نت‌های میانی : گل یاس، نارنگی، یاس تاهیتی
  • نت های پایه: مشک، خزه درخت بلوط، نعناع هندی
ادکلن لایولی مردانه آبی ۱۰۰ میل
ادکلن لایولی مردانه آبی ۱۰۰ میل

سایر عطرهای محبوب نوستالژی زنانه و مردانه را می‌توانید در هاکان مد ببینید و ادکلن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3 دیدگاه در “بهترین عطرهای قدیمی مردانه

  1. منوچهر گفت:

    سلام‌عالی‌بودنوستااژیها.لطفااگرجوپ‌فلای‌نایت‌دارید

    1. سلام خوشحالم که راضی بودید فعلا جوب را داریم.

  2. یاس گفت:

    سلام من دنبال يه ادکلن قدیمی ارجینال با رایحه بسیار عالي و ماندگاری بالا که‌ شیشه بلند یشمی رنگ داشت اما اسمشو نمیدونم چیه. میشه راهنمایی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *