آرایشی بهداشتی

بهترین ادکلن فراگرنس ورد هدیه روز پدر

بهترین ادکلن فراگرنس ورد

چطور لیست بهترین ادکلن فراگرنس ورد را انتخاب می‌کنیم؟

آیا پرفروش بودن یک ادکلن آن را بهترین ادکلن فراگرنس ورد می‌کند؟

 

چرا ادکلن فراگرنس ورد گزینه خوبی برای هدیه است؟

باز هم روز مرد و ماجرای چی بخرم؟ چیکار کنم؟ خرید کردن برای مردان واقعا کار مشکلی است! چقدر پیراهن و شلوار و جوراب؟ دوستم می‌گفت: کاش می‌شد همان طور که آقایان برای روز زن، وسایل برقی و ظرف و ظروف خانه، هدیه می‌خرند، خانمها هم برای روز مرد یک پنکه دستی یا سرویس ملاقه می‌خریدند! بهتر نبود؟؟؟

اما واقعیت این است که اکثر ما چه زن و چه مرد ترجیح می‌دهیم برای مناسبتهایی مثل تولد، ولنتاین و یا روز زن و مرد یک وسیله‌ی شخصی هدیه بگیریم. چیزی که مختص به خود ما باشد و نشان دهنده شناخت طرف مقابل از علایق ما باشد. پس در اصل آنچه در هدیه دادن بیش از هزینه‌ی هدیه اهمیت دارد، عشق و توجهی است که از عزیزانمان دریافت می‌کنیم. با این توضیحات، شاید بهترین ادکلن فراگرانس ورد گزینه‌ی خوبی باشد. نظر شما چیست؟ ما بهترین ادکلن فراگرنس را با توجه به میزان محبوبیت آنها در بین عطربازان و مشتریان ثابت عطر و ادکلن انتخاب می‌کنیم. یکی از این ادکلنها ساواج فراگرنس ورد است. اما دلایل محبوبیت ادکلنهای فراگرنس را با هم می‌خوانیم.

 

ساواج فراگرنس ورد

ساواج اینتنس فراگرنس ورد

 

 

دلایل انتخاب بهترین ادکلن فراگرنس ورد برای روز پدر

وقتی خرید عطر و ادکلن برای هدیه دادن باشد، دقت و حساسیت ما بیشتر می‌شود. دوست داریم هدیه، مورد توجه عزیزانمان قرار بگیرد و خوشایند آنها باشد. ادکلن فرگرانس چند ویژگی دارد که آن را برای هدیه‌ مناسب کرده است. این ادکلنها علاوه بر داشتن قیمت مناسب، پخش بوی مطلوب و ماندگاری متناسبی دارند. همچنین شما تقریبا تمام روایح معروف دنیا را می‌توانید در مجموعه ادکلنهای فراگرنس پیدا کنید. مثلا اگر قبلا همسر یا پدر شما از ادکلن بلک افغان اصل ناسوماتو استفاده می‌کرده و حالا شما به خاطر افزایش بسیار زیاد قیمت آن، امکان خریدش را ندارید، می‌توانید ادکلن بلک افغان فرگرانس را برای او بخرید و تا حدود زیادی همان رایحه را برایش تداعی کنید.‌

 

ادکلن بلک افغان فراگرنس ورد

ادکلن بلک افغان فراگرنس ورد

 

قیمت ادکلن فراگرنس ورد

همان طور که گفتیم قیمت ادکلن فراگرنس ورد یکی از دلایل مهم خرید آن است. واقعیت این است که با وجود اختلاف قیمت ارز، خرید ادکلن اورجینال کم کم کار دشواری می‌شود پس طبیعی است که افراد به خرید ادکلنهای شرکتی به ویژه ادکلن فرگرانس تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند و گرنه هر کسی دوست دارد از هر چیزی بهترین آن را داشته باشد. البته میان ادکلن‌های شرکتی هم رتبه بندی‌هایی از نظر کیفیت و اعتبار برند وجود دارد مثلا شرکت فراگرنس بعد از برند اجمل از بزرگترین شرکتهای اماراتی تولیدکننده عطر و ادکلن است و به همین دلیل قیمت ادکلن فراگرنس ورد بیش از اندازه هم ارزان نیست و اگر قصد دارید در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان برای خرید ادکلن هزینه کنید و کیفیت مطلوب و ظاهری شکیل هم مد نظرتان است، عطر فرگرانس بهترین گزینه است.

ویژگی‌های عطر فرگرانس ورد

حالا می‌دانیم که قیمت تنها دلیل روی آوردن خریداران به عطر فرگرانس نیست، تنوع روایح آن و کیفیت رایحه و مواد به کار رفته در تولید عطر و حتی ویژگی های ظاهری مثل طراحی بطری، جنس شیشه و نوع بسته‌بندی هم در خرید ادکلن فراگرنس ورد موثر است. شما اگر بخواهید هدیه‌ای دریافت کنید آیا دوست ندارد هم ظاهری جذاب و هم رایحه‌ا‌ی دلنشین داشته باشد؟ باکارت رژ یکی از زیباترین ادکلنهای فراگرنس ورد است که با رایحه گرم و شیرین و شکلاتی خود هم محبوب آقایان است و خانمهایی که عطر مردانه استفاده می‌کنند.

 

باکارت رژ یکی از بهترین ادکلن فراگرنس ورد

باکارت رژ یکی از بهترین ادکلن فراگرنس ورد

 

رایحه ادکلن فرگرنس ورد

وقتی به کسی عطر و ادکلن هدیه‌ می‌دهید در واقع در تمام لحظاتی که عطر را به خود اسپری می‌کند، شریک می‌شوید و تا زمانی که ذرات کوچک عطر در مشام او باقی هستند، تصویری از شما هم ناخودآگاه در ذهن او حضور دارد. تجربه نشان داده که جمله‌ی “عطر جدایی می‌آورد” کاملا اشتباه است. عطر نه تنها افراد را از هم دور نمی‌کند بلکه با تاثیری که بر روح و ذهن طرف مقابل می‌گذارد، کمک می‌کند که همیشه حس نزدیکی خوشایندی  به شما داشته باشد.

در مجموعه فرگرانس ورد محدودیت روایح وجود ندارد و تقریبا اکثر عطرهای معروف را می‌توانید با مشابهت ۷۰ تا ۸۰ درصدی با رایحه اصلی پیدا کنید. از نظر کیفیت مواد نیز این ادکلنها از زمان اسپری کردن تا زمانی که بوی آن کامل از لباس یا پوست محو شود، کیفیت یکسانی دارد و مثل ادکلنهای فیک نیستند که بعد از ساعتی بوی ناخوشایند مواد نفتی از خود به جا می‌گذارند.

پراکندگی و ماندگاری ادکلن فراگرنس ورد

یکی از سوالات همیشگی مشتریان در موقع خرید عطر و ادکلن، همین است! پراکندگی ادکلن چطور است؟ خط بوی این عطر چه قدر است؟ و یا تا چند ساعت ماندگاری دارد. شاید جالب باشد اگر بدانید ماندگاری و پخش بوی ادکلن بیشتر از آنکه به برند مرتبط باشد به نوع رایحه، طریقه مصرف و زمان استفاده از عطر وابسته است. شما اگر یک ادکلن اورجینال بسیار ملایم را به میزان یک پیس و در روز گرم تابستانی بزنید، احتمالا ماندگاری و پخش بوی کم آن شما را از خریدش ناامید خواهد کرد!

بهترین کار برای دریافت نتیجه مطلوب از ادکلن، ابتدا انتخاب مناسب با فصل است. مثلا برای روزهای گرم تابستانی که تعرق زیاد است و گرمای هوا باعث تبخیر زودتر عطر می‌شود بهتر است از یک ادکلن خنک، شیرین و تند و یا یک ادکلن خنک، تلخ و تند استفاده کنید که قدرت پخش بوی بیشتری دارد و بر بوی عرق غلبه می‌کند. همچنین اسپری کردن عطر بر پوست تمیز رایحه‌ی بهتری را به شما نشان خواهد داد. بعضی عادت دارند ادکلن را فقط از روی لباس و در قسمتهایی که بیشتر عرق می‌کنند مثل زیر بغل اسپری می‌کنند. غافل از اینکه ترکیب شدن بوی عطر با بوی عرق و بافت خود پارچه (بعضی پارچه‌های پلاستیکی و ریون بعد از تعریق بوی بدی تولید می‌کنند) ترکیبی نامطلوب ایجاد می‌کند و تصور ما را از رایحه عطر به هم می‌ریزد.

 

بهترین ادکلن فرگرانس ورد

ادکلن هارد وود بهترین ادکلن فرگرانس ورد

طراحی و بسته بندی ادکلن فراگرنس ورد

زیبا بودن ظاهر هدیه برای همه مهم است. معمولا شرکتهای اماراتی تولید ادکلن دو روش در طراحی بطری های خود دارند. یا تمام شیشه‌های عطر را یکسان و یکدست تولید می‌کنند به طوری که تنها وجه تمایز عطرها کد روی آنها و گاهی رنگ مایع درون بطری است و یا از طراحی کاملا ماشبه استفاده می‌کنند یعنی تلاش می‌کنند تا نزدیکترین بطری به ادکلن اورجینال را تولید کنند و اندکی تفاوتی را که نگه می‌دارند برای رعایت حقوق کپی رایت است. شرکت فراگرنس ورد راه میانه را در پیش دارد. طراحی بطری ها به صورتی است که هم مشابهت رایحه را تا حدودی نشان می‌دهد و هم آنقدر شبیه نیست که فرد را به اشتباه بیندازد. فرگرانس طراحی خود را انجام می‌دهد و گاهی در مدل و گاهی در رنگ به ادکلن اصل نزدیک می‌شود.

 

پک هدیه روز مرد

پک هدیه روز مرد

بستن پک هدیه برای ادکلن فرگرانس ورد

یکی از کارهایی که ارزش هدیه را پیش هدیه گیرنده بالا می‌برد نوع کادو پیچ کردن و یا تزیین هدیه است. هر چه بیشتر برای تزیین هدیه وقت بگذارید و با دقت بیشتری آن را بپیچید، هدیه شما اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. تصور کنید بهترین ادکلن فراگرنس ورد را از میان محبوبترینها انتخاب کرده‌اید و حالا قصد دارید به پدر یا همسرتان تقدیم کنید. اگر در یک پک هدیه مثل باکس بالا باشد، زیبایی هدیه شما چند برابر نمی‌شود؟

بعضی وقتها فرصت کمی داریم و می‌خواهیم هدیه را در مسیر مهمانی تهیه کنیم. در این موارد می‌توانید از قبل پک خود را به فروشگاه هاکان مد سفارش بدهید و در فروشگاه، تحویل بگیرید و یا از ارسال با پیک استفاده کنید. برای خرید جعبه هدیه و خرید ملزومات پک نیاز به گشتن نیست! ما تمام لوازم مورد نیاز پک و هدیه را در هاکان مد موجود داریم پس با خیال آسوده هدیه خود را انتخاب و دیزاین کنید. رضایت شما افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *