هدیه و کادو

چرا چرم بهترین هدیه روز مرد است؟

محصولات چرم

همیشه در مناسبتهایی مثل روز پدر و روز مرد ذهنمان درگیر است.  هدیه روز مرد چی بخرم؟ چیکار کنم؟

انتخاب هدیه‌ای که برای همسر یا پدرمان، هم کاربردی باشد و هم جذاب و خوشایند کار آسانی نیست. علاوه بر آن باید ببینیم که بودجه ما چقدر است و آیا محدودیت داریم یا خیر؟

خرید محصولات چرم برای هدیه روز مرد و روز پدر به دلایل متعدد یکی از بهترین گزینه ها است!

 

کیف پول چرم جیبی ماسیمو دتی

کیف پول چرم جیبی ماسیمو دتی

چرا محصولات چرم بهترین هدیه روز مرد هستند؟

برای انتخاب کادو هر کس معیارهای خاص خودش را دارد اما زمانی که پای مناسبت ویژه‌ای در میان باشد، دقت و حساسیت ما بیشتر می‌شود چرا که روز پدر، روز قدردانی و عشق ورزی به کسی است که تمام عمر خود را برای ما زحمت کشیده است!

خرید هدیه روز مادر راحتتر است چرا که ابزار مورد استفاده زنان بسیار مختلف و متنوع است. اما گزینه های هدیه روز مرد کمتر و اغلب محدود به وسایل شخصی کاربردی آقایان است. اما با این وجود اگر شما از پدر و همسر خود شناخت خوبی داشته باشید می‌توانید کادوی خود را در راستای آن علایق تهیه کنید مثلا اگر پدر شما اهل مطالعه است، بهترین هدیه روز مرد برای او کتاب است و یا اگر به موسیقی علاقه دارد یک آلبوم جدید از خواننده مورد علاقه‌اش حتما خوشحالش می‌کند. اما به طور کلی بعضی کالاها تقریبا مورد توجه تمام آقایان قرار می‌گیرند، کیف و کمربند چرم از این دسته هدایا هستند.

دوام و ماندگاری کیف چرم

کیف چرم البته به شرط طبیعی بودن چرم از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. استفاده از چرم طبیعی گاو برای دوخت کیف دوشی و کیف پول جیبی و کتی هم کیفیت آنها را بالا برده و هم بر استحکام آنها افزوده است. چه چیزی از این بهتر که هدیه‌ی شما تا سالها به همراه عزیزانتان باشد و او با هر بار استفاده به یاد شما بیفتد!

اعتبار و ارزش هدیه چرم

برخی هدیه ها را به قیمت بالا می‌خریم اما ظاهر نه چندان جذاب آن باعث می‌شود که کادو اصلا به چشم نمی‌آید و یا عنوان چندان جالبی ندارد حتی اگر بسیار کاربردی باشد مثلا خرید توالت فرنگی سیار برای روز پدر!!!!  اما محصولات چرم این حُسن را دارند که هر کس از شما بپرسد هدیه‌ روز مرد چه خریده‌ اید با لذت می‌گویید: کیف پول چرم طبیعی

 

کیف پول چرم جیبی پولو هدیه روز مرد

کیف پول چرم جیبی پولو عسلی هدیه روز مرد

 

کیف پول چرم جیبی پولو

در خرید کیف پول چرم جیبی پولو اولین کاری که باید انجام داد توجه به ویژگی‌های خاص و متفاوت این کیف است. قصد ما از خرید کیف پول جیبی چرمی چیست؟ آیا فقط می‌خواهیم اسکناس و چک پول خود را درون آن قرار دهیم؟ یا مایلیم جای کارت و مدارک هم داشته باشد؟ جای عکس چطور؟ اولین مزیت استفاده از کیف پول چرم جیبی پولو نگهداری از اسکناس است. حتما می‌دانید که تولید اسکناس بسیار هزینه‌بر است، پس نگهداری درست از آن و جلوگیری کردن از مچاله و کهنه شدن آن در صرفه جویی هزینه‌های ملی موثر است. دلیل دوم پیشگیری از گم شدن پول است. بارها شده پول را درون جیب خود گذاشته‌ایم و حین خارج کرده چیزی از جیب، پولها بیرون ریخته و گاه بدون اینکه متوجه شده باشیم پول خود را گم کرده‌ایم. علاوه بر آن قرار دادن کارتهای متعدد در این کیف از شکستن کارتهای شما جلوگیری می‌کند. پس داشتن یک کیف جیبی ضروری است. 

شیک و زیبا

گاهی هدیه دادن فقط برای انجام وظیفه و رفع تکلیف است، در این مواقع معمولا دقت زیادی نمی‌کنیم اما زمانی که طرف مقابل برایمان خیلی عزیز است سعی می‌کنیم هدیه او از همه لحاظ شیک و زیبا باشد. اساسا تفاوت هدیه با خرید معمولی همین دقت به نوع بسته بندی و شکیل بودن هدیه است. محصولات چرم خصوصا ست کیف و کمربند چرمسال که در جعبه های چوبی یا چرمی به مشتریان ارائه می‌شود، ظاهر هدیه شما را بسیار باکلاس و جذاب می‌کند. حتی می‌توانید با استفاده از ملزومات پک مثل سرگل و یا پر و پوشال رنگی، هدیه خود را زیباتر کنید.

انواع ست کیف و کمربند چرم

ست کیف و کمربند چرم مردانه بر اساس تکه‌های آن به دو تکه و سه تکه تقسیم می‌شود. یعنی ست ممکن است از کیف جیبی و کمربند یا کیف کتی و کمربند یا کیف دوشی و کمربند تشکیل شده باشد که به آن ست دو تکه می‌گویند و ممکن است از یک مدل کیف به علاوه کیف کارتی و کمربند شکل بگیرد که به آن سه تکه می‌گویند. در برخی موارد ست به جای کیف کارتی یا در کنار آن یک جاکلیدی چرم نیز دارد که انتخاب را برای شما متنوع‌تر می‌کند.

انتخاب و خرید ست کیف و کمربند چرم  به عنوان هدیه روز مرد ممکن است با توجه به استایل صورت بگیرد مثلا در استایل های رسمی که پوشش کت و شلوار دارند معمولا از ست جیبی یا کتی به رنگهای قهوه‌ای تیره یا مشکی استفاده می‌کنند و در استایل های غیررسمی یا به اصطلاح کژوال می‌توان از انواع ست به ویژه از ست دوشی استفاده کرد و رنگهای عسلی و سورمه‌ای جذابیت بیشتری دارند.

 

 

ست 3 تکه لاکچری چرمسال کیف کتی رنگ عسلی

ست 3 تکه لاکچری چرمسال کیف کتی رنگ عسلی

 

ست 3 تکه لاکچری چرمسال کیف کتی و کارتی و کمربند

ست سه تکه دارای کیف پولی، کمربند و کیف جاکارتی است.افراد استفاده کننده از این ست ها سه گروهند. گروه اول افرادی که عادت دارند تمام کارتهای شناسایی ضروری و محتمل خود را همه جا همراه ببرند. کارت شناسایی فردی و مدارک دانشگاهی یا کاری، مدارک اتومبیل مثل کارت ماشین،بیمه نامه، گواهینامه و همچنین کارتهای ویزیت شغل خود یا آشنایان و … . این افراد حتما به یک کیف کارتی مجزا از کیف پول خود نیاز دارند. گروه دوم کسانی هستند که دوست دارند یک کیف پول ست با کمربند خود داشته باشند برای مجالس رسمی با استایل کلاسیک اما حوصله ندارند آن را همه جا با خود ببرند. برای این افراد داشتن یک کیف کارتی مجزا بسیار مهم است. در مواقع عادی و روزمره از کیف کارتی استفاده می‌کنند و در مهمانی یا جلسات از کیف پول کتی. گروه سوم برعکس این گروه هستند افردای هستند که بیشتر تمایل به کیف پول آن هم از نوع جیبی دارند اما کارتهای غیر ضروری زیادی هم دارند که کیف آنها را حجیم و سنگین می‌کند این افراد اغلب یک کیف کارتی برای کارتهای اضافه دارند که فقط در مواقع ضروری از آن استفاده می‌کنند مثلا مدارک ماشین و یا کارتهای نوبت پزشک و … را در آن نگهداری می‌کنند.

کاربردی بودن محصولات چرم

یکی از محصولات چرم که تقریبا مورد استفاده 99 درصد از آقایان است، کمربند چرم طبیعی است. آقایان حتی اگر چند کمربند داشته باشند باز هم یک کمربند در رنگی متفاوت به کار آنها می‌آید. هماهنگ کردن کمربند با رنگ شلوار و یا ست کردن آن با کفش، کیف و بند ساعت نشان دهنده خوش سلیقه بودن مردان است. پس به همسرانتان در شیک پوشی کمک کنید. انتخاب و خرید کمربند چرم کار چندان سختی نیست فقط کافیست رنگ آن را انتخاب کنید.

 

کمربند مردانه چرم طبیعی کلاسیک مدل 717/1

کمربند مردانه چرم طبیعی کلاسیک مدل 717/1

تنوع محصولات چرم

یکی از مهمترین دلایل انتخاب محصولات چرم به عنوان هدیه روز مرد، تنوع این محصولات است که شما برای هر سن و هر شخصیتی با هر شغل و مودی می‌توانید یک محصول چرمی مناسب پیدا کنید. تنوع محصولات چرم از کوچکترین کیفهای پولی و جا کارتی تا کیف اداری و رسمی است. مثلا برای جوانترها که پیاده روی یا فعالیت بیشتری دارند یا دانشجوها بهترین گزینه کیف چرم دوشی است. هم سبک و هم جادار است. به راحتی روی دوش به صورت مستقیم یا اوریب قرار می‌گیرد و هر دو دست آزاد هستند.

کیف دوشی چرمسال مدل آلبومی

کیف دوشی چرمسال مدل آلبومی از چرم طبیعی گاوی دوخته شده است. طراحی این کیف توسط طراحان با تجربه برند چرمسال صورت گرفته و بسیار کاربردی است. خرید محصولات چرم در هر مدلی که باشد، خوشایند است چرا که بوی چرم طبیعی حس در طبیعت بودن را منتقل می‌کند. کیفیت و دوام محصولات چرم، طرفداران آنها را بی‌شمار کرده است. خرید کیف چرم دوشی یعنی داشتن یک یار کمکی! تمام وسایل ضروری خود از مدارک شناسایی یا کارت بانکی، دفترچه بانکی یا دفتریادداشت، بطری آب، اسپری الکل، ماسک و دستمال، دسته کلید، موبایل و شارژر و هندفری و… خیلی خرد و ریز دیگر را به راحتی در کیف دوشی جای بدهید و با خیال آسوده از منزل خارج شوید. پیش از کیف دوشی چرمسال مدل آلبومی ویژگی‌های آن را بخوانید و با آرامش خرید کنید.

 

کیف دوشی چرمسال مدل آلبومی قهوه ای روشن دست مدل

کیف دوشی چرمسال مدل آلبومی قهوه ای روشن

قیمت محصولات چرم

گرچه پدرها به قیمت هدیه توجه چندانی ندارند و برای آنها محبت و توجه شما کافی است اما خب در شرایط اقتصادی کنونی نمی‌شود قیمت هدیه روز مرد را نادیده گرفت. به هر حال حتی اگر خانم، منبع درآمد مجزایی داشته باشد باز هم نمی‌توان بی‌برنامه‌ریزی خرج کرد. در این زمینه برند چرمسال به فکر جیب شما بوده است. تولید محصولات چرم طبیعی با کیفیت عالی و قیمت مناسب سرلوحه کار این شرکت است. تولید محصولات چرمی کوچک مثل کیف جاکاراتی یا کیف جاکلیدی از چرم طبیعی بز در رنگهای زیبا و کیفیت خوب و منطف یکی از خلاقیتهای این برند بوده است. به راحتی با مبلغ نه چندان زیادی می‌توانید یک کیف چرم طبیعی به عنوان هدیه روز مرد به همسرتان تقدیم کنید. قیمت محصولات چرمسال را ببینید و با سایر برندهای چرم مقایسه کنید و بعد خرید کنید. 

 

جا کارتی 4 برگ چرمسال

جا کارتی 4 برگ چرمسال

کلام آخر

خرید محصولات چرم طبیعی و انتخاب آنها به عنوان هدیه روز پدر و روز مرد با وجود همه‌ی اما و اگرها کار آسانی است! اگر شما فروشگاهی معتبر در این زمینه را بشناسید و یا برند خاصی را مدنظر داشته باشید، به راحتی خرید می‌کنید. ما در فروشگاه هاکان مد به عنوان نماینده رسمی برند چرمسال در استانهای جنوبی کشور این افتخار را داریم که برای خرید عمده و تک با بهترین قیمت محصولات چرمسال در خدمت مردم عزیز و مشتریان گرامی خود باشیم. همچنین محصولات چرم از بهترین و معتبر ترین برندها را در هاکان مد خواهید یافت. هاکان مد ارائه دهنده انواع اکسسوری از جمله عینک، ساعت، عطر و ادکلن های اورجینال و شرکتی، ماگ، گوی و جعبه موزیکال، عروسک، نقره و بدلیجات و همچنین لوازم پک و هدیه و ملزومات مربوط به آن است. انتخاب از شما، بسته بندی با ما!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *