آرایشی بهداشتی

بهترین عطر کودک

بهترین عطر کودک

آیا داشتن عطر کودک ضروری است؟

بهترین عطر کودک چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده و خرید ادکلن کودک محدودیت سنی دارد؟

چرا کودک باید ادکلن مخصوص به خود را داشته باشد؟

آیا در خرید عطر کودک باید موارد خاصی را در نظر داشته باشم؟

وقتی پای بچه‌ها به میان می‌آید، دقت و توجه ما در خرید چند برابر می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما والدین کودک باشید یا دوست و فامیلی که قرار است خرید عطر کودک را به منظور هدیه دادن انجام دهید. این سوالات و مشابه آن ممکن است در ذهن شما باشد. کودک، پوست و سیستم تنفسی حساس‌تری نسبت به بزرگسالان دارد پس هر کالایی که با پوست و تنفس او ارتباط مستقیم دارد باید دارای استاندارهایی باشد. شما حق دارید که پیش از خرید برای کودکان به دنبال بهترینها برای آنها باشید. در این مقاله تلاش شده به برخی دغدغه‌های والدین درباره ادکلن کودک پاسخ دهیم.

 

ضرورت داشتن ادکلن کودک

اگر بخواهیم صادقانه حرف بزنیم باید بگوییم کودکان خردسال خصوصا نوزادان هیچ نیازی به ادکلن و خوشبوکننده ندارند. بوی طبیعی بدن نوزاد به قدری خوش است که خود الهام بخش ساخت ادکلنهایی با رایحه نوزاد شده است. رایحه نوزاد، ترکیبی از بوی تازگی و تمیزی بدن نوزادان، یا ترکیب بوی بدن نوزادان با پودر بچه و همچنین بوی شامپوی مخصوص نوزادان و بوی سر آن‌ها است. کمپانی Demeter یک تولیدکننده عطر در پنسیلوانیا آمریکا است و عطرهایی با رایحه‌های طبیعی تولید می‌کند که عطر با بوی بدن نوزاد یکی از آنهاست. در نتیجه توصیه می‌شود به جای استفاده کردن از مواد معطر برای نوزادان، پوست و لباس آنها را همیشه تمیز و پاکیزه نگهدارید و از بوی خوش او لذت ببرید.

اما گذشته از این موضوع گاهی مادران ناچار می‌شوند از یک خوشبوکننده برای کودک استفاده کنند مثلا وقتی کودک سن دو سالگی را سپری می‌کند و تحرکش زیاد می‌شود، می‌خواهد همه کارهایش را به تنهایی انجام دهد و طبعا تعرق بیشتری دارد و شاید امکان تعویض لباس و استحمام به سرعت وجود نداشته باشد، پس به همراه داشتن یک ادکلن کودک مناسب که فاقد مواد حساسیت‌زا باشد، بهترین راه حل است تا مجبور نباشیم در مواقع ضروری از ادکلن بزرگسالان استفاده کنیم. پس بهترین عطر کودک را بشناسید.

از طرفی کودکان مدام در پی تقلید رفتار والدین هستند، دوست دارند مثل آنها لباس بپوشند و مثل آنها آرایش کنند و عطر بزنند. بارها دیده‌ایم که کودک روی میزتوالت والدین رفته و لوازم آرایشی و ادکلنهای آنها را استفاده کرده‌ است. این کار به او حس بزرگ شدن و اعتماد به نفس می‌دهد. توجه کنید که بسیاری از رفتارهای اجتماعی مطلوب مثل منظم بودن یا شیک پوشی ریشه در کودکی دارند. آیا بهتر نیست به جای تنبیه او که منجر به سرخوردگی می‌شود برایش شرایطی را مهیا کنیم تا با لوازم مخصوص کودک، خود را آراسته و خوشبو کرده و اعتماد به نفسش را تقویت کند؟

 

 

                   

 

 

چطور یک عطر کودک خوب انتخاب کنم؟

همان طور که گفتیم خرید برای کودکان سختتر از بزرگسالان است. علاوه بر نکات بهداشتی، توجه به روحیات کودک و احساسات لطیف او هم بسیار مهم است. کودکان به جزئیات دقت می‌کنند و به مسائلی اهمیت می‌دهند که شاید ما به سادگی از کنارشان می‌گذریم پس وقتی کالایی را برای آنها انتخاب می‌کنید به ریزترین موارد آن هم دقت کنید شاید کودک پرسشگر شما را غافلگیر کند!

در خرید ادکلن کودک توجه به دو نکته اهمیت بیشتری دارد یکی از آنها ویژگی های ظاهری عطر کودک که شامل طراحی بطری و رنگ آن است و دیگری توجه به محتویات یا همان مایع عطری است. چند ویژگی مثل نوع رایحه و ماندگاری و پراکندگی آن در خرید عطر و ادکلن به صورت کلی مهم هستند.

 

 

 

ادکلن بچه کیتی بنفش بیبی لاو مدل 144-8

ادکلن بچه کیتی بنفش بیبی لاو مدل 144-8

 

ماندگاری و پراکندگی ادکلن کودک

بر خلاف ادکلنهای بزرگسالان که یکی از مهمترین سوالات از فروشنده درباره ماندگاری و پخش بوی ادکلن است. ادکلن کودک به علت آنکه الکل بسیار کمتری به نسبت ادکلن بزرگسالان دارد، دارای پخش بوی کمتر اما ماندگاری بیشتری است. همان طور که می‌دانید الکل به سرعت بخار می‌شود و به پخش بوی عطر در فضا کمک می‌کند اما در ادکلن کودک خوشبویی و سلامت اهمیت بیشتری دارد و اتفاقا ادکلنهایی که پراکندگی کمتر و ماندگاری متوسطی دارند معتبرتر هستند. ماندگاری ادکلن بسته به گرمی و خنکی هوا حدود 6 تا 8 ساعت است که برای این رده از عطرها میزان کاملا مناسبی است.

 

رایحه ادکلن کودک

رایحه ادکلن کودک هم در غلظت و هم در تنوع رایحه با ادکلن بزرگسال متفاوت است. ادکلنهای بزرگسالان در غلظتهای مختلف پرفیوم، ادوپرفیو، ادوتویلت و… تولید می‌شوند که میزان ماده عطری آنها متفاوت است. اما ادکلن کودک اغلب بر پایه‌ی آب تهیه می‌شود و برای سازگاری با پوست و سیستم تنفسی کودکان رقیق سازی شده است. به همین دلیل ادکلن کودک بسیار سبک و ملایم است. از طرفی روایح تند و تلخ در ادکلن کودک جایگاهی ندارند و مورد پسند کودکان نیستند آنها هنوز دنیا را مثل آبنبات دوست دارند. عطر کودک اغلب رایحه شیرین دارد و از گروه بویایی مرکباتی و خوراکی مثل وانیل و شکلات که محبوب کودکان هستند بهره می‌برد. به کودک اجازه بدهید روایح مختلف را بو کند تا حافظه‌بویاییش گسترده‌تر شود و بتواند رایحه مورد علاقه خود را شناسایی و انتخاب کند.

 

ادکلن کودک فیل طوسی بیبی لاو 144-33

ادکلن کودک فیل طوسی بیبی لاو 144-33

 

ویژگی های ظاهری بهترین عطر کودک

ادکلن کودک علاوه بر داشتن مواد معطر مخصوص به کودکان که بیشتر به سلامت کودک توجه دارند، دارای ظاهری هستند که بیشتر علایق کودک را مورد توجه قرار داده است. داشتن بطری خوش دست که کودک بتواند به راحتی به دست بگیرد و اسپری کند برای او بسیار جذاب است. کودکان با وجود بازیگوشی ظاهری اما دقت بسیار بالایی بر جزئیات وسایل خود دارند و گاهی درباره چیزی سوال می‌کنند که ما را شگفت زده می کنند. پس پیش از انتخاب بهترین عطر کودک همه چیز را به دقت بررسی کنید.

 

توجه به رنگ در عطر کودک

رنگ ادکلن کودک معمولا برای ایجاد جذابیت بیشتر در عطرهای بچه‌ها، از رنگهای شاد استفاده می‌کنند. چرا که بچه‌ها به رنگها بسبار اهمیت می‌دهند اگر از یک بزرگسال بپرسید رنگ مورد علاقه‌ات کدام است گاهی جواب روشنی ندارد و گاهی هم چند رنگ را نام می‌برد اما کودکان در پاسخ به همین سوال فوری یک رنگ خاص را نام می‌برند و اتفاقا اصرار دارند که لوازمشان به همان رنگ باشند. پس اگر کادوی شما ادکلن کودک است به رنگ مورد علاقه‌ی کودک توجه کنید چرا که تنوع رنگ ادکلنهای کودک بسیار بالاست و شما به راحتی می‌توانید هر رنگی را که بخواهید پیدا کنید.

 

شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک

طراحی بطری ادکلن کودک طبعا با ادکلن بزرگ سال متفاوت است. شیشه ادکان کودک علاوه بر رنگ اگر شامل طرحی از عروسک و یا شخصیت کارتونی باشد برای کودکان جالبتر است. برخی برندهای ادکلن کودک روی درپوش ادکلن یک عروسک مخملی زیبا متناسب با رنگ ادکلن از شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان را قرار داده اند. اگر کودک شما به حیوان یا شخصیت خاصی علاقه دارد حتما با دیدن ادکلن همان حیوان بسیار خوشحال خواهد شد.

 

خرید ادکلن کودک متنوع

خرید ادکلن کودک متنوع

 

قیمت عطر کودک

گرچه وقتی پای سلامتی کودکان وسط باشد، هزینه شاید زیاد مطرح نباشد اما واقعیت این است که با توجه به شرایط کنونی نمی‌شود نسبت به قیمتها بی‌تفاوت بود. پس قیمت عطر کودک بعد از کیفیت ادکلن حائز اهمیت است. همه دوست دارند ادکلنی زیبا با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب داشته باشند. حجم ادکلن کودک هم در قیمت آن مناسب است. اغلب ادکلنهای کودک 50 میل هستند. پس بهترین عطر کودک، ادکلنی است که از نظر قیمت هم مطلوب باشد. 

 

محدودیتهای استفاده از ادکلن بچه

با وجود آنکه استفاده و خرید ادکلن بچه برای هر کودکی جذابیت دارد و عموما جزء اولین گزینه‌های انتخاب هدیه برای کودکان است اما در بعضی موارد استفاده از آن محدودیت و حتی ممنوعیت دارد. اولویت ما در هاکان مد قبل از فروش محصولات، جلب رضایت و سلامت مشتری است. پس لطفا به نکات مربوط به محدودیت ادکلن بچه توجه کنید چرا که تندرستی شما و عزیزانتان آرزوی ماست. پس قبل از انتخاب بهترین عطر کودک به نکات زیر توجه کنید.

 

استفاده از ادکلن بچه برای نوزادان

استفاده از ادکلن بچه برای نوزادان زیر 6 ماه ممنوع است. نه فقط عطرها، بلکه بسیاری از محصولات موجود در بازار، حاوی نوعی مواد خوشبوکننده شیمیایی هستند. بسیاری از مواد شوینده لباس، محصولات پاک‌کننده، لوسیون‌های بدن، شامپوها و محصولات مربوط به کودکان معطر هستند. نوزادان و کودکان در معرض خطر بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک موجود در این محصولات هستند. چرا؟ چون اندام‌های حسی آن‌ها هنوز در حال رشد است و حساسیت شدیدی نسبت به مواد موجود در محیط دارند. رایحه‌ای که در مشام شما ملایم است امکان دارد برای سیستم بویایی نوزاد تند و سنگین باشد. برای کودکان بین 6 ماه تا دو سال نیز بهتر است که از ادکلن استفاده نکنید. در مواقعی که مجبور به استفاده هستید شخصا این کار را انجام دهید و به مقدار بسیار کم باشد. ادکلن را یک ساعت قبل از استفاده روی لباس کودک بزنید و اجازه دهید در معرض هوا مواد قابل تبخیر آن بخار شود و ماده عطری آن باقی بماند.

 

استفاده از ادکلن بچه برای کودکانی که آلرژی دارند

دسته‌ی دومی که استفاده از ادکلن بچه برای آنها ممنوع است کودکان مبتلا به آسم و آلرژی هستند. والدین این کودکان حتما این مورد را رعایت می‌کنند برخی از این والدین حتی خودشان از ادکلن و مواد شوینده معطر استفاده نمی‌کنند تا کودکانشان را درگیر مشکلات تنفسی نکنند اما گاهی دوستان یا فامیل از این موضوع اطلاع ندارند پس اگر برای کودکان بین 2 تا 5 سال هدیه می‌خرید به این نکات هم توجه کنید.

 

خرید تک و عمده ادکلن کودک

خرید تک و عمده ادکلن کودک

 

خرید تک و عمده ادکلن کودک

اگر فروشنده عطر و ادکلن هستید یا فروشگاه سیسمونی و وسایل کودک دارید و خرید ادکلن کودک را به صورت عمده انجام می‌دهید و یا مدیر مدرسه یا مربی مهدکودک هستید و قصد دارید برای مناسبتی مثل یلدا برای بچه ها هدیه‌ای متنوع و جذاب خریداری کنید، ادکلن کودک را از هاکان مد با قیمت عمده بخرید. فروش حضوری و اینترنتی انواع اکسسوری از عطر و ادکلن، ساعت، عینک، ماگ، بدلیجات و عروسک تا لوازم کامل پک و هدیه در فروشگاه بزرگ هاکان مد به صورت تک و عمده. پاسخگویی 24 ساعته و ارسال سریع جهت کسب رضایت مشتریان گرامی از اولیتهای ماست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *