آرایشی بهداشتی

چرا ادکلن اسمارت کالکشن پرطرفدار است؟

پرفروشترین ادکلن اسمارت کالکشن

دلیل پرطرفدار بودن ادکلن اسمارت کالکشن

آیا تا به حال تجربه خرید و استفاده از ادکلن اسمارت کالکشن را داشته‌اید؟

همه به ضرورت استفاده از عطر و ادکلن آگاهی داریم و همه در حال حاضر حداقل یک یا دو ادکلن و عطر در کمد یا روی میز خود چیده‌ایم. برخی از ما عادت داریم عطر خود را مدام تمدید کنیم و یک عطر جیبی همیشه در کیف خود نگه می‌داریم. پس در نیاز به ادکلن و خرید آن شک نداریم اما سوال ما از چگونگی خرید؟ و چه خریدن است؟ چه معیاری برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن دارید؟ اغلب از کدام دسته ادکلنها استفاده می‌کنید؟ اورجینال یا شرکتی یا فیک؟ آیا خوشبویی برای شما کافی است؟

طبیعی است که انسان همواره از هر چیزی به دنبال اصل و اورجینال آن باشد. پس چرا عطرهای شرکتی و برندهای اماراتی ادکلن در ایران تا این اندازه محبوبیت یافته و در دسته‌ی پرفروشهای سالهای اخیر قرار می‌گیرند؟ دلایل این مسئله را در این نوشتار بررسی می‌کنیم و تجربه فروش خود از ادکلنهای اسمارت کالکشن را در اختیار شما می‌گذاریم. هاکان مد به عنوان واردکننده مستقیم ادکلن اسمارت کالکشن فروش خود را بر پایه‌ی کیفیت مطلوب و قیمت مناسب قرار داده است. خرید ادکلن اسمارت کالکشن به صورت عمده نیز امکان پذیر است. بدیهی است که قیمت ادکلن اسمارت کالکشن در خرید عمده مناسبتر خواهد بود.

 

راهنمای خرید ادکلن اسمارت کالکشن

راهنمای خرید ادکلن اسمارت کالکشن

 

اولین دلیل: قیمت ادکلن اسمارت کالکشن

اختلاف قیمت غیرقابل انکاری که بین ادکلن اورجینال و شرکتی وجود دارد خود به تنهایی می‌تواند هر کسی را که در قشر متوسط و کم درآمد جامعه جای می‌گیرد برای خرید این ادکلنها ترغیب کند. قیمت ادکلن اسمارت کالکشن در میان ادکلنهای شرکتی هم به‌صرفه‌تر است. حالا گرانی ادکلن اورجینال چه دلایلی دارد بر هیچکس پوشیده نیست اما همین قدر باید گفت: حالا خرید یک ادکلن برند اصل فرانسوی که در لوازم قدیمی والدینمان شاید شیشه‌های خالی آن را دیده باشیم برای نسل ما تقریبا یک رویا شده است. پس می‌پذیریم که گرایش به این ادکلنها بی‌ارتباط با مناسب بودن قیمت ادکلن اسمارت کالکشن نیست.

اما آیا قیمت مناسب تنها دلیل انتخاب یک عطر و ادکلن است؟ عطری که می‌خواهد معرف بخشی از شخصیت ما در مجالس، محیط کار یا مهمانی‌ها و حتی در لحظات خصوصی باشد؟ اگر قیمت پایین، تنها دلیل ما برای انتخاب یک عطر باشد به راحتی می‌توان ادکلنهای فیک یا عطرهای گرمی در مقدار بسیار کم و قیمت کمتر از آن پیدا کرد، پس چرا به سراغ عطرهای شرکتی می‌رویم. ادکلنهای اسمارت کالکشن چه ویژگی‌هایی دارند که تا این اندازه پرطرفدار هستند؟ با هم معرفی یکی از این ادکلنها را می‌بینیم.

 

 

 

 دومین دلیل: تنوع ادکلن اسمارت کالکشن

اسمارت کالکشن علاوه بر اینکه در حجم‌های مختلف از 15 تا 100 میل ادکلن دارد و هر کس می‌تواند به راحتی و با توجه به مصرف و کاربردی که از عطر می‌خواهد ادکلن مورد نظر خود را بیابد، بلکه در تنوع رایحه از برندهای اورجینال هم پیشی گرفته است. چرا بهترین و برترین رایحه‌ی هر برند را بازتولید می‌کند. اسمارت کلکشن حدود 130 رایحه مردانه و 50 رایحه زنانه دارد. با احتساب ادکلنهای مینیاتوری و جیبی، بیش از 500 رایحه‌ی ادکلنهای خود را با حفظ نام از 100 برند مطرح دنیا گرفته است. اینکه سازوکار ادکلنهای شرکتی برای استفاده از فرمولاسیون عطرهای دیگر چطور است کاملا روشن نیست اما این همه تنوع می‌تواند دلیل دیگری برای فروش بالای این ادکلنها باشد.

در بحث تنوع ادکلن اسمارت کالکشن گفتن یک نکته ضروری است، ما پیش از این گفتیم که قیمت برای چه دسته افرادی اهمیت بیشتری دارد. در این جا باید بگویم با توجه به تجربه سالها فروش عطر و ادکلن، بسیار دیده شده که افرادی با وجود داشتن امکان مالی خرید ادکلن اورجینال، ترجیح داده‌اند همان هزینه‌ای را که می‌توان برای یک ادکلن اصل داد را صرف خرید چندین ادکلن شرکتی کنند تا یک کلکسیون از بوهای مختلف داشته باشند و برای مواقع گوناگون عطرهای مناسب با آن را استفاده کنند. دسته‌بندی ادکلن اسمارت کالکشن زنانه و مردانه به شما کمک می‌کند تا ادکلن مورد علاقه‌ی خود را به راحتی پیدا کنید.

 

ادکلن اسمارت کالکشن زنانه

ادکلن اسمارت کالکشن زنانه

 

سومین دلیل: کیفیت رایحه و ماندگاری

هیچکس نمی‌تواند بگوید رایحه‌ی ادکلن شرکتی دقیقا مطابق با ادکلن اصل است. خواه ناخواه تفاوتهایی وجود دارد بلاخره هیچ کوزه‌گری فوت آخر خود را در دسترس دیگران قرار نمی‌دهد اما باید تفاوتی بین ادکلن شرکتی و ادکلن فیک باشد. وجه تمای این دو ، استفاده از مواد با کیفیت در ساخت عطرهاست. شاید در دست دستفروشها ادکلن فیک را دیده باشید که ظاهری کاملا شبیه ادکلن اصل دارند اما وقتی اسپری می‌کنید بوی مواد نفتی به مشامتان می‌آید. گذشته از آسیبی که ممکن است برای سیستم تنفسی ایجاد کند کمی بعد از استفاده بوی ناخوشایندی بر لباس به جا می‌گذارد. ادکلنهای شرکتی علاوه بر خوشبویی و سبکی گاهی حتی با مذاق ما نسبت به ادکلن اصل سازگارتر هم هستند. از نظر ماندگاری، ادکلنها در افراد مختلف متفاوت هستند گاه بین 3 تا 10 ساعت با توجه به دمای محیط و گرمی یا سردی خود ادکلن ماندگاری آن متغیر است.

 

ادکلن مردانه اسمارت کالکشن

 

چهارمین دلیل: طراحی و بسته بندی

تفاوت ادکلن اسمارت کلکشن با سایر ادکلنهای شرکتی در طراحی بطری و  کد گذاری محصولات است. اسمارت کلکشن عطرهای خود را برای مصرف کننده مشخص کرده است. جز در مدلهای ابتدایی که حالا دیگر تولید نمی‌شوند، اسمارت کالکشن تلاش نکرده ظاهر محصول خود را شبیه به ادکلن اصل در بیاورد تا هم به کار خود احترام گذاشته باشد و هم به مشتری که دچار اشتباه و گمراهی نشود. تنها در عطرهای منیاتوری و با هدف زیباسازی از طراحی ادکلنهای اصل استفاده کرده که آن هم به خاطر حجم و اندازه متفاوت به راحتی قابل تشخیص است. برند اسمارت کالکشن خود را ملزم به رعایت قانون کپی رایت می‌داند و به همین دلیل روی هیچ کدام از مدلهای خود نام برند اصلی را ننوشته است. 

 

انواع ادکلن اسمارت کالکشن

انواع ادکلن اسمارت کالکشن

 

راهنمای خرید ادکلن اسمارت کالکشن اصل

حتما شما هم می‌دانید که با وجود آنکه ادکلن اسمارت کالکشن رایحه‌ی خود را کپی می‌کند اما به دلیل محبوبیت و اعتباری که در سالهای اخیر پیدا کرده است، افراد سودجویی را به فکر تولید ادکلن اسمارت کالکشن تقلبی و فیک انداخته است. توجه کنید که روی جعبه اسمارت نام ادکلن اورجینال نوشته نشده و بسته بندی محکم و استانداردی دارد. در حالی که نمونه‌ی فیک آن با یک سلفون نازک پوشیده شده است. توصیه می‌شود برای خرید ادکلن اسمارت کالکشن اصل حتما به فروشگاههای معتبر مراجعه کنید و از خرید ادکلنهای بسیار ارزانقیمت از دستفروش‌ها خودداری کنید. هاکان مد به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره تمام کالاهای اکسسوری از جمله عینک، ساعت، کیف و کمربند چرم، بدلیجات، نقره، عروسک، ماگ، گوی و انواع عطر و ادکلن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *