آرایشی بهداشتی

بهترین ادکلنهای زنانه

بهترین ادکلن های زنانه

 انتخاب بهترین ادکلنهای زنانه

یک ادکلن باید چه ویژگی داشته باشد تا ما آن را یکی از بهترین ادکلنهای زنانه بدانیم؟

انتخاب عطر و ادکلن یا وسایل شخصی افراد، اغلب به روحیات آنها وابسته است اما روحیات گاهی متاثر از محیط  یا شرایط آب و هوایی و یا فرهنگی است. حتما می‌پرسید چطور؟ و انتخاب ادکلن چه ربطی به این مسائل دارد.

محیط یا فضایی که افراد در آن زندگی می‌کنند در اصل از دو بخش مادی و معنوی تشکیل شده است. مکان یعنی موقعیت جغرافیایی نقش مستقیمی در وضعیت آب و هوایی دارد و آب و هوا بر تغذیه و پوشش و حتی بر علایق ما تاثیر می‌گذارد.

اگر دقت کرده باشید تا پیش از آنکه جهان به سمت یکسان شدن حرکت کند، مردم هر منطقه پوشش و خوراک متناسب با شرایط زیستی خود را داشتند. ترک ها متناسب با منطقه سردسیری خود و جنوبی‌ها متناسب با گرمسیر، لباس می‌پوشیدند و خوراک و خوشبوکننده‌های خود را انتخاب می‌کردند. عطر عربی از معروفترین عطرهای تند جهان است آیا هیچ فکر کرده‌اید علت این تندی چیست؟

خب عامل فرهنگی هم به همین صورت تاثیر خود را برجا گذاشته است. امروزه در کشور ما دختران جوان در انتخاب لباس و نوع آرایش و عطر و ادکلن، تا حدودی آزادی عمل دارند و شاید برایشان سخت باشد که باور کنند مادرانشان تا چه اندازه برای هر کدام از این موارد، محدودیت داشته‌اند و چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته‌اند. مرز بین دخترخوب و دختر بد بسیار باریک بود و رعایت بعضی الزامات بسیار سخت.

هنوز هم خیلی از خانمها برای استفاده از بهترین ادکلنهای زنانه محدودیت فکری و فرهنگی دارند. چرا که هنوز در پستوی ذهن خود، آرایش کردن یا عطر زدن را کاری سبک می‌شمارند. برداشتن این بندها بسیار زمان برده و همچنان ادامه خواهد داشت. در این بین عطرهای ملایم گلی میوه‌ای نسبت به عطرهای گرم و تند، موفقیت بیشتری داشته‌اند و تا حدودی توانسته‌اند در بین اکثریت زنان برای خود جایی باز کنند.

اما دختران جوان نگران نباشند چرا که راه روشنی در پیش دارند. زمانی که بتوانند بدون هیچ ترس و واهمه‌ای ادکلن مورد نظر خود را اسپری کنند و از بوی ترش یا تلخ آن لذت ببرند، زیاد دور نیست.

 

 

بهترین ادکلنهای زنانه.

لالیک لامور بهترین ادکلنهای زنانه.

 

معرفی بهترین ادکلنهای زنانه

در این قسمت چند نمونه از پرفروشترین، محبوبترین و بهترین ادکلنهای زنانه را به شما معرفی خواهم کرد. تا با آسودگی خیال عطر مورد نظر خود را انتخاب و  با آرامش از آن استفاده کنید.

کالوین کلین ایفوریا زنانه

لانکوم ترزور میدنایت رز

لالیک آمیتیس

لانوین اکلت زنانه

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

لالیک لامور

تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم

گودگرل کارولینا هررا

 

حتما این نامها برای شما آشنا هستند اما ما به نام بردن اکتفا نمی‌کنیم. بیایید با هم روایح و ویژگی‌های این ادکلنهای زنانه را بررسی کنیم.

ادکلن کلوین کلاین ایفوریا زنانه ۱۰۰ میل اورجینال

 ادکلن کلوین کلاین ایفوریا زنانه ۱۰۰ میل معروف به سی کی CK با سبک رایحه گرم و شیرینی محبوب افراد مهربان و مهمان نواز و خون گرم است. این ادکلن که روایح خود را از گلها و میوه‌های معطر گرفته است در این سبک کار از پرطرفدارترین ها است.

اگر مایلید ادکلنی داشته باشید که محدودیت مصرف نداشته باشد و در همه‌ی‌‌ اوقات شبانه روز بتوانید از آن استفاده کنید و حس لذت و آرامش را همزمان تجربه کنید، ادکلن کلوین کلاین ایفوریا زنانه ۱۰۰ میل بهترین گزینه است. چیزی که در این ادکلن نظرها را به خود جلب می کند شروع رایحه با میوه کمیاب انار است. شاید تعجب کنید! چرا که در کشور ما انار به وفور یافت می شود اما باید بگویم انار در مناطق محدودی از جهان کشت می شود و بیشترین کشت آن در خاورمیانه است. استفاده از انار در نت آغازین ادکلن ایفوریا از همین ابتدا خاص بودن این عطر را نشان می دهد .

گفته می شود اشخاص منظم، مهربان، لطیف و احساساتی به این ادکلن علاقه بیشتری دارند و دیده شده که معلمین و مدیران و کارمندان تمایل بیشتری برای استفاده از این ادکلن داشته‌اند یا مثلا طبع متولدین ماه های فروردین ، آذر، اسفند و مرداد با این عطر سازگارتر است اما به طور کلی رایحه دلنشین این ادکلن می تواند به دل همگان بنشیند.

 

 

رزمیدنایت

 

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز ۱۰۰ میل Lancome Tresor Midnight Rose

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز ، که با داشتن رایحه گلدار مشک چوبی محصولی مناسب برای شب های سرد سال و یا میهمانی های شبانه می باشد .  همچنین رایحه اولیه شیرین و خنک رازبری و گل سرخ بلغاری ترکیب بی نظیری است که در کنار رایحه گل یاس، فلفل قرمز، مشک و چندین رایحه دیگر یک نمونه منحصر به فرد را در این عطر  ایجاد کرده. از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا، میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده است.

 

 

 

لانوین

 

 

ادکلن اکلت زنانه ۱۰۰ میل (لانوین اکلت) | Lanvin Eclat d´Arpege

ادکلن زنانه اکلت اورجینال از برند “لنوین” از عطرهای ملایم و بسیار زنانه است . رایحه این عطر دلنشین که ترکیبی از گلهای معطر و میوه هاست حس گردش در یک باغ بهاری را به شما می دهد .

اگر شما شخصیتی آرام و مهربان دارید این عطر گزینه خوبی برای شماست . رایحه سبک ، ملایم و شیرین این ادوپرفیوم حسی از آرامش و نشاط درونی را به اطرافیان شما منتقل می کند.

نتهای این ادکلن که با گل صد تومانی و شکوفه هلو شروع می شود حس طراوت و شادابی را همان لحظه اول برای شما به همراه می آورد کمی تلخی از چای و عنبر و شیرینی مشک با عطر دلبر یاس بنفش ترکیب شده و به رایحه سبز دانه پتی و سدر می رسد.

بطری این ادکلن شیشه شفاف و گرد مانندی است که در دست گرفتن این ادکلن را لذتبخش می کند و روی این بطری یک تصویر طلایی از یک مادر کودک است که مهر موجود در رایحه را نشان می دهد .

 

 

ورساچه مشکی

ورساچه مشکی از بهترین ادکلنهای زنانه

 

 

ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) ۱۰۰ میل VERSACE Crystal Noir EDP

این عطر تلخ و گرم مناسب برای افرادی است که در کارها مصمم هستند و تمایل ندارند تا زندگی شان دست خوش تغییرات ناگهانی باشد. مخصوصا برای خانم های بااراده و مستقل گزینه بسیار مناسبی است.

این عطر با رایحه ای گرم که آن را بیشتر از گل یاسمن، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش به دست می آورد، بهترین انتخاب برای شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های رسمی و شبانه می باشد.

بطری کوچک با درپوش الماس گونه با رنگهای تیره این ادکلن حسی از رازگونگی و قوی بودن را منتقل می کند.

 

 

لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس از بهترین ادکلنهای زنانه

 

 

ادکلن لالیک آمیتیس بنفش ۱۰۰ میل Lalique Amethyst

 این ادوپرفیوم بنفش از برند لالیک خوش قد و بالا با گلهای ظریف کار شده روی شیشه از همین ابتدا حس خوشایندی و شادابی را به شما می دهد. رنگ بنفش شیشه آن با میوه های به کار رفته در ساخت این رایحه هماهنگ است.

رایحه‌ی آن خنک و شیرین است  در نت های آغازین از انگور سیاه، زغال اخته،توت سیاه، شاه توت و توت فرنگی بهره برده است در نت میانی شما از هیجان بویایی و حس خنکی دراوج روزهای گرم با نت های گل یاسمن، فلفل، یلانگ یلانگ و رز سرمست می شوید.

نت پایانی آمیتیس با رایحه‌ی مشک، وانیل و نت چوبی حس سبکی و نشاط را در شما به اوج می رساند.

 

 

لالیک لامور بهترین ادکلنهای زنانه

لالیک لامور از بهترین ادکلنهای زنانه

 

 

ادکلن لالیک لامور ۱۰۰ میل Lalique Lamour

عطر ادکلن لالیک لامور (له آمور زنانه)| عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

طراحی کاور و بطری لالیک لامور همانند سری محصولات لالیک انکر نویر بوده و با رایحه ی ملایم و شیرینی که دارد میتوان آن را در دسته‌ی بویایی رایحه‌های گل ها به همراه چوب های معطر طبقه بندی نمود.

این رایحه با الهام جستن از فرهنگ و هنر کشور ژاپن طراحی و تولید گشته است. در مسیر بویایی خود از عناصری همچون عصاره ی گل بهار نارنج، ترنج و رز در نت اولیه و در ادامه ی راه با روناسیان، یاسمن و گل مریم در نت میانی و در نهایت از مشک، چوب صندل سفید و سدر استفاده کرده و این رایحه ی روح بخش و نوازشگر را طراحی نموده است.

این محصول مناسب بانوان در رده‌ی سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بوده و به سبب بوی شیرین و ملایمی که دارد، توصیه می‌گردد که در روزهای گرم سال استفاده شود.

هدف از تولید رایحه‌ی این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

 

 

تیری موگلر

تیری موگلر وومنیتی یکی از بهترین ادکلنهای زنانه

 

 

ادکلن تیری موگلر وومنیتی ۱۰۰ میل Thierry Mugler Womanity EDP

عطر ادکلن تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر ادکلن تیری موگلر وومنیتی، تعبیری از زنانگی، انسانیت و زندگی شهرنشینی می باشد که  توسط  ایده های خلاقانه ی Mane  و Alexis Dadier  به وجود آمد.

این عطر با رایحه ای ملایم ، شیرین و خاص خود نظر هر بانویی را جلب می کند و با بطری صورتی و طراحی خاصی که دارد بسیار شگفت انگیز می باشد.

رایحه‌ی آن بیشتر حاصل خاویار، انجیر و برگ مو موجود در ترکیباتش است که به صورت ادو پرفیوم موجود می باشد و از نسخه‌ی تویلت خود ماندگارتر ، قوی تر، سنگین تر و غلیظ تر است.

 

 

گودگرل از بهترین ادکلنهای زنانه

گودگرل از بهترین ادکلنهای زنانه

 

ادکلن زنانه گودگرل اورجینال ۱۰۰ میل Carolina Herrera Good Girl

ادکلن زنانه گود گرل کارولینا هررا، از ادکلن های خاص و منحصر به فرد محسوب می شود. گود گرل برای دختران جسور و مصمم طراحی شده که محدودیت های عرفی مانع از حرکت آنها نشده و با قدرت به سمت اهداف خود پیش می روند و توانایی تسخیر هر چیزی را دارند اما در عین حال مهربان و خوش قلب نیز هستند.

این ادکلن که با نتهای تلخ بادام و قهوه شروع می شود از همین ابتدا موضع محکم خود را نشان می دهد و سپس با رایحه خوش مریم و یاسمن خاطره سازی می کند و در پایان نت دلخواه کاکائو را ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *