هدیه و کادو

خرید تک و عمده ساک دستی

خرید تک و عمده ساک دستی

در خرید تک و عمده ساک دستی چه نکاتی برای شما مهم‌ هستند؟

آیا تنوع طرح ساک دستی یا هماهنگی آن با مناسبتی که پیش رو دارید را مد نظر قرار می‌دهید؟

در خرید ساک دستی جنس بدنه ساک، مدل دسته و تکمیل بودن سایزهای آن برای شما اهمیت دارد؟

در خرید تک و عمده ساک دستی روشهای مختلفی وجود دارد کسی که ساک را به صورت تک می‌خرد، معمولا برای مناسبتی خاص به ساک دستی نیاز دارد. برای این افراد رنگ و طرح ساک از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی افراد ساک دستی را فقط برای حمل کادو به کار نمی‌برند بلکه قصد دیزاین هدیه خود را دارند. افراد باسلیقه و خوش ذوق با خرید لوازم پک و هدیه از جمله پوشال رنگی، پرهای لطیف و انواع و اقسام ملزومات پک زیبایی هدیه خود را دو چندان می‌کنند. اما خریدار عمده بیشتر به سایز توجه دارد او با توجه به کالایی که می‌فروشد ابتدا سایزهای کاربردی را انتخاب می‌کند مثلا اگر فروشنده شال و روسری بخواهد خرید تک و عمده ساک را انجام دهد دو سایز کوچک و متوسط را بر می‌دارد که برای قرار دادن تا یک یا چند روسری مناسب هستند.

 

ساک دستی طرح گل از نمای رو به رو

ساک دستی طرح گل

 

تنوع رنگ و طرح در خرید تک و عمده ساک دستی

هاکان مد با تنوع بسیار زیاد ساکهای دستی، دست ما را در انتخاب باز گذاشته است. شما برای هر مناسبتی می‌توانید ساکهای مخصوص به آن را پیدا کنید. در واقع این تنوع به شما کمک می‌کند تا برای مناسبتهای خاص تم مورد پسند با آن را به راحتی اجرا کنید. مثلا برای ولنتاین وقتی یک ساک دستی قرمز با طرح خرس بر می‌دارید در اصل نصف راه را رفته‌اید. حالا هر کادویی در این ساک قرار دهید، فرق چندانی ندارد و طرف مقابل شما با همان نگاه اول مهر و عشق شما را دریافت می‌کند.

 

ساک دستی مناسب با ماه تولد

طرحهای پاییزی و زمستانی را برای شب یلدا و متولدین این فصلها انتخاب کنید، تا با حس و حال شما هماهنگتر باشند. برخی ساکها طرح پارچه‌های چارخانه‌ای کشمیری را دارند، این طرحها حس سرمای شب تولد را با گرمی طرح و رنگ خود، لذتبخش می‌کنند. طرحهای بهاری با رنگهای شاد صورتی و یا رنگین کمانی و طرحهای تابستانی از گل و گیاهان زیبا برای متولدین این دو فصل جالب خواهند بود.

 

ساک دستی با طرح رسمی

گاهی مقصود ما از هدیه دادن، تبریک روز معلم و یا ارتقای شغلی همکار یا پیشرفت کاری رئیسمان است برای این مناسبتها بهتر است هم از هدایای رسمی‌تر استفاده کنیم و هم از ساک دستی با طرح رسمی. رنگهای خنثی و طرحهای هندسی، راه راه، ساکهای تک رنگ ساده و همچنین استفاده از ساکهای طلاکوب مناسب هستند.

 

ساک دستی طرح لویی ویتون از رو به رو

ساک دستی طرح لویی ویتون

 

ساک دستی مناسبتی

در مناسبتهای خاصی مثل ولنتاین و یلدا یا کریسمس و یا عید نوروز همه دوست دارند تا از وسایلی با المانهای این مناسبتها استفاده کنند. گسترش فرهنگها گاه از این طریق اتفاق می‌افتد. طراحی ساک دستی برای این مناسبتها حس خوشایندی ایجاد می‌کند.

 

چرا ساک دستی گزینه خوبی برای حمل وسیله و هدیه است؟

 دلایل مختلفی برای جایگزینی ساک دستی کاغذی یا مقوایی به جای ساک پلاستیک وجود دارد. اولین آن دلایل زیست محیطی است. امکان بازیافت کاغذ استفاده از آن را مطلوبتر کرده است. مواد به کار رفته در ساک دستی کاغذی سازگار با محیط زیست است و به راحتی توسط باکتری ها تجزیه می‌شوند. بنابراین، زمان کمتری برای تجزیه آن به اشکال ساده تر لازم است. مورد بعدی شیکی و لوکسی ساک دستی مقوایی است که باعث می‌شود هدیه به صورت مرتب در بگ بنشیند و خصوصا برای هدایایی که احتمال شکستن در آن وجود دارد، این ساکها مناسبتر هستند. امکان استفاده مجدد از ساک باعث شده که در هزینه‌ها هم صرفه جویی شود.

 

سایز ساک دستی 

برای انتخاب ساک دستی مناسب بهتر است علاوه بر طرح، به ابعاد آن هم توجه کنیم. ببینیم برای چه کادویی، چه ساکی مناسب است؟ تناسب میان هدیه و ساک نشان دهنده دقت شماست. بدیهی است استفاده از ساک دستی بزرگ برای یک کادوی کوچک زیاد خوشایند نیست و حتی ممکن است توی ذوق هدیه گیرنده بخورد. پس با سایزهای ساک دستی آشنا شوید و با توجه به هدیه و نوع استفاده خود انتخاب کنید. برای خرید تک و عمده ساک دستی لازم است سایزهای مختلف آن را به خوبی بشناسیم و کاربرد هر کدام را بدانیم. 

 

خرید تک و عمده ساک دستی کوچک

خرید تک و عمده ساک دستی کوچک

 

سایز کوچک(small)

ساک دستی از کوچکترین اندازه‌ی ۵ در ۷ سانت که بسیار مینیمالی و فانتزی است شروع می‌شود تا بزرگترین اندازه‌ها که برای قرار دادن لباس یا کت هستند. ما در اینجا به ساکهای دستی زیر ۲۰ سانت، سایز کوچک می‌گوییم و به مدلهای بین ۲۰ تا ۳۰ سایز متوسط و ابعاد ۳۰ سانت به بالا را بزرگ می‌نامیم.

ساک دستی گلاسه زرد با ابعاد ۱۵ در ۱۳.۵ با پهنای ۱۰ سانتی متر و همچنین ساک دستی مدل عاشقانه قرمز با ابعاد ۱۹.۵ در ۱۴ با پهنای ۸.۵ سانتی مدل دو مدل از ساکهای کوچک هستند که برای قرار دادن لوازم آرایش، ادکلن کودک، بدلیجات، جعبه نقره، کیف جیبی و جاکارتی و جاکلیدی مناسب هستند. به‌خصوص برای مشاغلی که دوست دارند اقلام کوچک خود را در بگ های لوکس بسته بندی کنند، زیرا گلاسه جنسی شیک و جذاب است که حس تجمل را منتقل می‌کند. کاغذ گلاسه این ساک دستی ۲۰۰ گرمی و با کیفیت خوب بوده که دارای روکش سلفون مات می‌باشد.

 

 

ساک دستی طرح لاو یو

ساک دستی طرح لاو یو

سایز متوسط(medium)

ساکهای دستی گاه به صورت افقی و گاه عمودی هستند. با توجه به هدیه‌ی خود، ساک متناسب با آن را انتخاب کنید. ساکهای افقی برای قرار دادن پوشال و تزیین هدیه بهتر هستند. ساک دستی گلاسه راه راه سفید مشکی سایز ۱۹ در ۲۴ با پهنای ۹.۵ سانتی متر، ساک دستی عمودی گلاسه با ابعاد ۱۳.۵ و ۲۰ و پهنای ۱۰ سانتی متر از دسته ساکهای متوسط هستند. یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین ابعاد ساک دستی این بگ ها هستند. بسیار کاربردی بوده و برای قرار دادن شال و روسری، تیشرت، ماگ، ادکلن و کیف کتی و عینک مناسب است.

 

خرید تک و عمده ساک دستی آبی

خرید تک و عمده ساک دستی آبی

 

 

سایز بزرگ(large)

بیشترین مدلهای برای سایز بالای ۳۰ سانت هستند. در این ساکها وسایل زیادی را می‌توانید جا دهید. این ساکها بین یک تا دو کیلوگرم وزن را تحمل می‌کنند و می‌توانید اقلام بیشتری را در آن قرار دهید. مثلا چند لباس یا یک کیف دوشی یا پاسپورتی و یا پکیج ادکلن و اسپری به راحتی در آن جا می‌شوند. یک ست کیف و کمربند را هم می‌توان در این ساگها گذاشت. به صرفه بودن قیمت و موارد استفاده این ساکها را بسیار پرطرفدار کرده است.

 

خرید ساک دستی happy از کنار

خرید ساک دستی happy

 

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی برای هدیه دادن آره یا نه؟؟؟

گرچه یکی از دلایل مزیت ساک دستی خرید به ویژه مدل گلاسه داشتن استحکام و استفاده مکرر است و این باعث شده که بسیاری از برندها و فروشگاهها برای تبلیغ محصول خود از آن استفاده کنند اما به نظر می‌رسد استفاده از ساک تبلیغاتی برای هدیه قدری از کلاس کار ما می‌کاهد. قصد ما از قرار دادن هدیه در ساک یا جعبه کردن، افزودن شیکی و زیبایی هدیه و نشانه‌ی اهمیت ما به آن بوده است. حالا اگر بخواهیم یک هدیه ارزشمند را در ساک تبلیغاتی قرار دهیم صورت خوشایندی ندارد. مگر آنکه خود هدیه را از همان فروشگاه خریده باشیم و برند یا فروشگاه مورد نظر هم آنقدر معتبر باشد که چیزی از اعتبار هدیه کم نکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *