هدیه و کادو

۷ کادو برای نوجوانان

نوجوانان

۷ کادو برای نوجوانان دختر و پسر

چه کسی می‌تواند بهترین و مناسبترین کادو برای نوجوانان را دقیق و درست بگوید؟ وقتی انسانها و به ویژه نوجوانان امروزی تا این اندازه متفاوت و پیچیده هستند. البته بگویم به شخصه از این همه تمایز آنها با نوجوانی خودمان، خیلی خوشحالم چرا که آنها بیشتر از ما، خود را می‌شناسند و سبک و سلیقه خاص خود را دارند. پس چاره کار چیست؟ جز اینکه ما هم سعی کنیم ایده‌آل گرایی دوره خود را قدری کنار بگذاریم و تلاش کنیم نوجوانان را بهتر و بیشتر بشناسیم. پس آنچه در ادامه این مطلب گفته می‌شود یک نتیجه‌گیری کلی از رفتار اکثر نوجوانان است شما لطفا در خرید کادو برای نوجوانان دختر و پسر این اطلاعات را کنار ویژگی‌های فردی آنها قرار دهید و تصمیم بگیرید.

به نظر من یکی از بهترین چیزها که می‌شود به هر فرد در هر سنی هدیه داد، کتاب است. کتابها رده بندی سنی مشخصی دارند که با گروه “الف، ب، ج، د، ه” تقسیم می‌شوند که گروه “ه” برای سن ۱۱ تا ۱۶ سال مناسب است و موضوعات یا به اصطلاح ژانر آنها هم کاملا مشخص است و شما می‌توانید با مراجعه به کتابفروشی های معتبر از تجربه آنها استفاده کنید. نوجوانان اغلب به داستانهای تخیلی و یا درام های عاشقانه علاقه دارند.

ما در سایت هاکان مد متاسفانه کتاب نداریم ولی اگر در این باره به اطلاعات بیشتر و یا پیشنهاد کتاب نیاز دارید، در پایان این مطلب برای من کامنت بگذارید.

 

 

 

گوی موزیکال پمپی عشق ابدی کد A8 7-2

 

 

گوی موزیکال یک کادوی رمانتیک

گوی ها در کنار ظاهر زیبا و فانتزی خود، اغلب حامل پیامی عاطفی هستند. محتوای معنایی گوی ها عموما عشق ورزیدن، دوست داشتن و مهربانی است. خواه این مهربانی بین یک دختر و پسر باشد، یعنی آنچه عرف درباره عشق می‌شناسد و خواه بین دو دوست، دو انسان و یا موجودات دیگر.

هدیه دادن این مفاهیم به کودکان و نوجوانان این نسل که مدام در شتاب و حرکت بازی‌های کامپیوتری و یا درگیر شبکه‌های مجازی تلفن همراه هستند، شاید عملی انسانی باشد. دعوت آنها به عشق و آرامش، حرکت از مجاز به حقیقت، دیدن نور و رنگ، لمس حجم کروی گوی. شنیدن موزیک آرام و لذت آفرین آن می‌تواند لحظاتی شیرین و خاطره انگیز برای نوجوانان ایجاد کند.

 

 

ماگ های سرامیکی طرح استارباکس

 

ماگ سرامیکی، هم سلامتی و هم زیبایی

نوجوانان اغلب میل زیادی به فردگرایی دارند. بیشتر مایلند اتاق شخصی خود و وسایل مخصوص به خود را داشته باشند در عین بی‌نظمی، نظم خاص خود را دارند تا جایی که اگر اتاقشان را بی‌خبر مرتب کنید، صداشان بلند می‌شود که ” کی به وسایل من دست زده؟؟؟؟”  

تمایل آنها به تنها بودن باعث شده که ساعات طولانی را در اتاق خود بمانند و حتی گاهی به‌سختی برای غذا خوردن یا نوشیدن چای و آب از اتاق بیرون می‌آیند. کادو دادن ماگ دو مزیت دارد، هم وجه خاص بودن را رعایت کرده‌ یعنی این لیوان مختص به شما است و با باقی لیوانها اشتباه نمی‌شود. دو اینکه ماگ حجمی تقریبا دو برابر لیوانهای معمولی نوشیدنی در خود جای می‌دهد و به نوعی مشکل کم‌نوشی را در این سن حل می‌کند.

 

ساعت مچی دیجیتال زنانه اکتیو مدل Active YP17728-04

ساعت مچی و تکمیل استایل

باوجود باب شدن اکسسوری‌های مختلف اما ساعت هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است و برای تکمیل استایل واقعا عالی است. ساعت این خوبی را دارد که دارای تنوع بالایی است یعنی نوجوان شما هر سبکی را که دوست داشته باشد، شما می‌توانید مطابق با آن یک ساعت پیدا کنید.

نوجوانان بیشتر ساعتهای دیجیتالی با بند سیلیکونی و در رنگهای متنوع دوست دارند. این مدل ساعتها جز بهترین کادو برای نوجوانان هم دختر و هم پسر هستند. ساعت عقربه‌ای بند چرمی هم هنوز اعتبار و طرفداران خاص خود را دارد. به ویژه برای کسانی که استایل جین را دوست دارند.

 

ادکلن زنانه گودگرل اورجینال Carolina Herrera Good Girl

 

ادکلن مخصوص نوجوان

با وجود این جمله‌ی معروف که ” ادکلن جدایی می‌آورد” اما همچنان ادکلن یکی از پرفروشترین اقلام کادویی در مناسبتهای مختلف از جمله تولدها و ولنتاین است و خوشبختانه هنوز گزارشی از مشتریان ما مبنی بر اتفاق افتادن جدایی، نرسیده است. اما در انتخاب ادکلن برای نوجوانان، به روحیات آنها دقت کنید همچنین به طبع مزاجی آنها.

همانطور که می‌دانید ادکلن ها اغلب دارای دو طبع گرم و خنک هستند. اگر نوجوان شما طبعی گرم و تعریق زیادی دارد، انتخاب یک ادکلن خنک مرکباتی می‌توان او را سرحال بیاورد و یا اگر دارای طبعی سرد است یک ادکلن گرم با رایحه‌ی گل یا قهوه می‌تواند انرژی بخش و نشاط ‌آور باشد.

شرکت کارولینا هررا تجربه خود در زمینه عطرسازی را با ساختن دو عطر مخصوص پسران و دختران به نمایش گذاشته است. ادکلن پسر بد یا Carolina Herrera Bad Boy و ادکلن گودگرل Carolina Herrera Good Girl که نمایش جسارت و قدرت دختران است. این دو ادکلن بازخورد بسیار خوبی از طرف نوجوانان داشته‌اند.

 

عینک شب زنانه اورجینال جیمی چو (Jimmy cho) بنفش مدل C2

عینک شب برای سلامتی یا باکلاسی

چند سالی است استفاده از عینک شب باب شده است. بعضی افراد به نور حساسیت دارند، عینک شب با کاهش کنتراست و درخشندگی نورها، دید افراد را در شب تقویت می‌کند و تا حد بسیار زیادی از تصادفات جاده‌ای جلوگیری می‌کند. اغلب بازیگران و مجریان تلویزیونی که در معرض نور شدید پروژکتورها هستند برای جلوگیری از آسیب چشمی از این عینکها استفاده می‌کنند.

اما بعضی افراد هم بدون داشتن مشکل چشمی و فقط به جهت زیبایی و برای تکمیل استایل خود از عینک شب استفاده می‌کنند. نوجوانها اغلب به خاطر تنوع رنگ و شفافیت این عینکها طرفدار آنها هستند.

 

 

 

دستبند مردانه چرم با پلاک طلایی مدل رولکس Rolex

 

 

بدلیجات و تغییر معنای زیبایی

در زمانهای گذشته دو مفهوم زیبایی و ثروت چنان در هم تنیده بودند که گمان می‌شد هر چه زیورآلات سنگین‌تر باشند، زیباترند. اگر در عکسها یا مجسمه های قدیمی دیده باشید گاهی زنها آنقدر زیور به خود می‌آویختند که چیزی از گردن و یا ساق دست آنها معلوم نبود.

امروزه استفاده از زیورالات وضعیت جدیدی پیدا کرده اغلب دختران نوجوان علاقه‌ای به طلا ندارند و مایلند با بدلیجات رنگارنگ و از جنسهای مختلف خود را بیارایند . البته محدودیت جنسیتی هم برای استفاده از زیور وجود ندارد و پسران نوجوان هم تمایل زیادی به استفاده از بدلیجات به ویژه دستنبدهای چرمی و استیل دارند.

 

 

 

 

 

کیف دوشی اسپرت

یکی دیگر از وسایلی که هر نوجوانی لازم دارد و یکی از گزینه های خوب کادو برای نوجوانان است،یک کیف دوشی است. اما توجه داشته باشید که بچه‌ها اغلب کیفهای کوچک و مینیمالی را دوست دارند. کیف دوشی دخترانه که تنوع رنگ بالایی دارد یکی از بهترین کادو برای نوجوانان دختر است چون آنها دوست دارند کیف خود را با سایر وسایلشان ست کنند.

پسرها بیشتر کیف دوشی را می‌پسندند که برای موبایل و هندزفری جا داشته باشد و چند کارت خرید، همین. آنها حوصله وسایل و بار اضافی را ندارند. برای آنها یک بادی بگ هم کفایت می‌کند.

 

7 کادو برای نوجوانان

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *