شیوه های پرداخت در هاکان مد

اگر به صورت حضوری از فروشگاه هاکان مد خرید می‌کنید قطعا از شیوه های پرداخت رایج استفاده می‌کنید اما  اگر از دسته افرادی هستید که به خرید آنلاین علاقه دارید و آسانی و آرامش این مدل خرید را ترجیح می‌دهید و یا از شهر فروشگاه مرکزی هاکان مد دور هستید و  تمایل به خرید از سایت را دارید به شما این اطمینان را می‌دهم که با آسانترین شیوه های پرداخت می‌توانید یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

 

شیوه های پرداخت.

شیوه های پرداخت

شیوه های پرداخت

 

اگر نحوه ثبت سفارش را مطالعه کرده باشید  با شیوه های پرداخت آشنا شده‌اید اما در اینجا باز هم توضیحات لازم را خواهیم داد. در خرید انلاین از این فروشگاه می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

1. پرداخت از طریق درگاه بانکی پی پینگ: در این روش پس از انتخاب کالا در سایت و افزودن به سبد خرید وارد مراحل ثبت می‌شوید و در انتها سیستم شما را به درگاه معتبر بانکی وصل می‌کند و می‌توانید با داشتن رمز دوم کارت خود به راحتی خرید کنید.

2. کارت به کارت: در این روش عکس و کد کالای مورد نظر خود را به شماره واتساپ 09906879314 ارسال می کنید و  شماره کارت را از کارشناس فروش دریافت کرده و پس از پرداخت، عکس فیش یا پیام آن را واتساپ کنید تا سفارش شما ثبت نهایی شود.